Digitale flagshipstore vol droomwerelden
Er mag meer durf in het e-commercelandschap. Designlabel Moooi werkt daarom aan een soort digitale flagshipstores, met bijna filmische productintroducties.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Er mag meer durf in het e-commercelandschap. Designlabel Moooi werkt daarom aan een soort digitale flagshipstores, met bijna filmische productintroducties.
Hybride werken is inmiddels bijna de norm geworden. Dat vraagt om andere leiderschaps-skills. Lees waarom hybride teams anders werken en hoe je ze leidt.
Stijgende zorgkosten. Oplossing? Nederland heeft een goede healthtech-sector, maar de financiering en het doorgroeien van start-ups is nu nog een probleem.
AI is de kinderschoenen ontgroeid, maar nog niet volwassen. Verschillende ontwikkelingen suggereren dat 2022 wel eens een sleuteljaar zou kunnen worden.
Game engines veranderen de wereld. Wat kan deze digitale revolutie betekenen voor andere industrieën en waar gaat het heen in de toekomst?
Wat zijn de ontwikkelingen waar we in 2022 meer van verwachten? First-party data, conversion modelling, voice search, visual search, livestream e-commerce.
2021 was wat cybercriminaliteit betreft een bewogen jaar: hacks en gijzelingen maar ook stappen in de preventie. 2022 belooft meer van hetzelfde.
Ondanks miljardeninvesteringen blijkt uit onderzoek dat 90% van de bedrijven ontevreden is over hun innovatieprestaties. Waarom?
Nederlandse scholieren moeten wereldkampioen financiële kennis worden. Hoe? Met een online spel, gastlessen en masterclasses en excursies.
In deze video bespreekt de hoofdeconoom van Van Lanschot de gevaren en kansen van lage rente, digitalisering en globalisatie voor financials.
Kan een robot poëzie maken? Om die vraag te beantwoorden ging ik aan de slag met Copy.AI. Dit leerde ik van het experiment met AI-poëzie.
Hybride werken is niet gelijkwaardig aan fysiek bij elkaar komen. Online tools die visuele informatie centraal stellen vangen een deel van dat gemis op.
Mobiliteit en de toekomst van steden: de mobiliteitstransitie, de tien- of vijftienminutenstad, en wat er nodig is voor de groeiende mobiliteitsbehoefte.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat het werk van online marketeers in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen? Elf DDMA-experts blikken vooruit op de grootste trends in data-driven marketing voor 2022.
D2C stimuleert groei en verhoogt de omzet. Met first-party data kun je de klant-ervaring echt verbeteren. Maar: D2C vergt organisatorische veranderingen.