Emerce Fashion: Rebranding Christine le Duc, streaming in de mediamix
Lingeriemerk Christine le Duc is toegevoegd aan het programma van Emerce Fashon op 14 september in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
Lingeriemerk Christine le Duc is toegevoegd aan het programma van Emerce Fashon op 14 september in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
De Chinese online retailer JD.com, de belangrijkste concurrent van Alibaba, zag de omzet over het tweede kwartaal toenemen, maar de winst was een stuk lager. De cijfers waren niettemin beter dan verwacht, ondanks de haperende Chinese economie.
HelloFresh lanceert officieel de kant-en-klare maaltijdservice Factor in Nederland en Vlaanderen. Factor, overgenomen door HelloFresh in 2020, is een gezonde kant-en-klare maaltijdoplossing voor alle Nederlandse en Vlaamse consumenten.
De verpakkingsloze online supermarkt Pieter Pot heeft via crowdfunding inmiddels een half miljoen euro opgehaald. Dat is voldoende voor een doorstart.
Durfkapitaalinvesteerder No Such Ventures investeert opnieuw in Trustoo, het platform voor het vinden van lokale dienstverleners. Met de miljoeneninvestering opent de Amsterdamse scale-up een nieuw kantoor in Berlijn en wil het de marktpositie in Nederland en België versterken.
Aan alle relaties moet je blijven werken om ze in stand te houden. Zeker bij B2B-klantrelaties kan dat vaak lastig zijn. Hier wat B2B-relatietherapie.
Vanwege een Amerikaanse antitrustrechtszaak zou Amazon van plan zijn om 27 van zijn 30 kledingmerken te elimineren, zo meldt The Wall Street Journal.
Hans Danhof wordt de nieuwe operationeel directeur van Kamera Express.
Wallonië schrapt in navolging van Frankrijk het papieren kassabonnetje. Klanten kunnen er wel nog één krijgen als ze erom vragen.
De grootste dip van Nederlands e-commerce lijkt achter de rug. De kwartalen van dubbelcijferige krimp zijn voorbij. In het recentste kwartaal blijkt sprake van nulgroei, wat vooruitgang is in vergelijking met vorig jaar.
MediaMarkt maakt haast met het uitbreiden van zijn verdienmodel. De Duitse leiding wil de winkel snel veranderen in een marktplaats en wil een deel van miljarden euro’s reclamebudgetten.
‘Vandaag voor 19 uur besteld, morgen in huis’. Deze belofte komt nu eens niet uit de mond van een webwinkel, maar uit die van vreemde eend TikTok.
Alibaba Group heeft het lek bij AliExpress waarschijnlijk boven water. Krimp in het aantal orders is groei geworden, maar de marktplaats schrijft nog wel rode cijfers.
Amazon organiseert weer een tweede Prime Day in de maand oktober. Met de nieuwe Prime Early Access Sale wil Amazon het feestseizoen internationaal aftrappen. Het koopjesfestijn staat ook weer gepland voor Nederland.
Orderchamp heeft haar eerste offline locatie met Orderchamp World geopend bij TICA Aalsmeer. Retailers kunnen hierdoor tientallen nieuwe merken, die eerder alleen online verkrijgbaar waren via TICA x Orderchamp, nu ook zien, voelen en direct inkopen.