Hoe overleef je online als merk of lokale retailer?
Het retaillandschap is drastisch veranderd en door corona is er nog meer urgentie voor retailers om online aanwezig te zijn. Maar ja, hoe?
Het retaillandschap is drastisch veranderd en door corona is er nog meer urgentie voor retailers om online aanwezig te zijn. Maar ja, hoe?
Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?
Sinds de start van de pandemie in maart 2020 nam het aantal passanten in de winkelstraten met 50 procent af, met als gevolg dat veel winkels hun deuren moesten sluiten. En dus lanceerden Nina van Boxtel en Sophie Tarif het platform BOETIEK.NL dat lokale boetieks en retailers steunt in hun online groei. Van Boxtel vertelt er meer over op Emerce Fashion.
De markt voor ‘conversational commerce’ zal groeien van 41 miljard dollar nu naar 290 miljard dollar tegen eind 2025, aldus Juniper Research.
Volgens curator Martijn Hoving zijn er duizenden Kijkshop gedupeerden die die na het faillissement van de webwinkel niet meer op hun geld hoeven te rekenen. En ook niet op hun bestelde producten.
Solvari heeft Power Leaf Group overgenomen, het bedrijf achter Zonnepanelen.net. Met de overname verstevigt Solvari naar eigen zeggen haar positie als marktleider in de Benelux.
Vastgoedbeheerder Van den Berkmortel mag websuper Picnic niet meer belemmeren op een doodlopende weg naast het distributiecentrum in Nieuwegein. De […]
Het Amsterdamse online beautyplatform Arkive wil voor cosmetica doen wat Otrium doet voor kleding: het nog eerste leven van de producten een tweede kans geven.
Bouwmaat, dé groothandel in bouwmaterialen gericht op ‘echte vakmensen’, zet tegenwoordig vol in op hyperpersonalisatie. “Als we een nieuwsbrief uitsturen, weten we al welk gereedschap de klant gebruikt,” zegt Nick Vieberink, Manager Marketing en E-commerce op Emerce B2B Digital.
Criminelen blijken relatief eenvoudig de software van de Bunq bank te kunnen gebruiken om een nepboete te incasseren. Dat gaat gewoon via iDEAL, zo bleek zaterdag in het consumentenprogramma Kassa.
In het tweede kwartaal van dit jaar zal het betaalassortiment van ABN AMRO worden uitgebreid met Google Pay.
Veel traditionele supermarktgangers maakten door corona voor het eerst kennis met online boodschappen. Feiten en cijfers over (online) boodschappen doen in Nederland.
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.
De toekomst van e-commerce gaat steeds meer richting personal feeds op sociale media. Dit betekent nogal wat voor je positionering.
Peter Blaas richtte in 2006 webshop Perfectly Basics op. Nu,15 jaar, later heeft het bedrijf 35 medewerkers in dienst.