3sixtyfive: influencer marketing met Snapchat Spectacles
John Meulemans van 3sixtyfive vertelt hoe zijn bedrijf voor Toyota de Snapchat Spectacles inzette: “Vier influencers vlogen naar London om […]
John Meulemans van 3sixtyfive vertelt hoe zijn bedrijf voor Toyota de Snapchat Spectacles inzette: “Vier influencers vlogen naar London om […]
Het kinderwagenmerk Joolz richt zich op zwangere vrouwen en moeders met jonge kinderen. Eva Piers legt uit hoe ze influencer marketing inzetten: “We zoeken niet op bereik maar op een exacte fit met onze doelgroep. De influencers vinden ons, niet andersom.”
Arjen Lubach (genomineerd voor Beste Video, Beste Inhaker, Beste BN’er) en Tim Hofman (genomineerd voor Beste YouTuber, Beste Snapchatter, Beste BN’er) zijn met drie nominaties op zak de grootste kanshebbers van de vierde editie van De Beste Social Awards, de prijzen voor de meest creatieve uitingen op social media.
Na de zoektocht naar een nieuwe vlogger in 2016 is jongerenzender XITE druk bezig met het opzetten van een nieuwe spraakmakende campagne voor het komende festivalseizoen. Manon Fennis vertelt tijdens The Social Conference 2017 over de plannen.
Tommy Hilfiger heeft in zeventien Europese landen een mobiele app uitgebracht met daarin shoppable Instagram-foto’s, onder meer van de voorjaarscollectie het modemerk met topmodel Gigi Hadid ontwikkelde.
De Amerikaanse telecom- en mediatoezichthouder FTC heeft tientallen influencers per brief een waarschuwing gestuurd. De veelgebruikers van YouTube, Snapchat en […]
Toyota vroeg Influencer Laura Ponticorvo met de Snapchat Spectacles naar de exclusieve lancering van het nieuwste model te gaan. Om zo als automerk toegang te krijgen tot jongeren op nieuwe domeinen.
Een wereldprimeur voor Madame Tussauds in Berlijn en alle andere filialen van het wassenbeeldenmuseum kijken mee. Volgende maand gaat daar een nieuw ‘beeld’ live, een 3D-projectie van een van Duitslands bekendste Youtubers: Bianca ‘Bibi’ Heinicke.
Het Nederlandse bureau Adfactor lanceert Foodlab, een eigen label voor haar netwerk van ‘food influencers’, vloggers en bloggers die zich vooral met eten en drinken bezighouden.
Onlane begeleidt influencers op alle social media platformen. Dat doet het bedrijf ook voor ‘traditionele’ sinds de overname door MediaLane. Managing director Jonatan de Boer in gesprek met Hans Voorn tijdens The Social Conference 2017.
Hoe overtuig je tieners ervan dat Center Parcs heel cool is? Door vlogger Enzo Knol de boodschap over te laten brengen, vertelt Judith Franse tijdens The Social Conference 2017.
Enzo Knol in Center Parcs en Anna Nooshin op Bali – steeds meer reisbedrijven houden zich bezig met influencer marketing. Waarom en hoe? Drie ervaringsdeskundigen aan het woord: Corendon, srprs.me en Aruba Tourism Authority.
Hoe kan RTL jongeren beter bereiken nu zij amper nog lineair televisiekijken? Die vraag kreeg Luuk de Haardt als afstudeerproject voorgelegd en leidde tot een baan als creative bij het mediabedrijf, vertelt hij tijdens The Social Conference 2017 aan Hans Voorn.
Het Europees werkende videonetwerk Divimove neemt het live event Video Days over en rolt het vanuit Duitsland uit naar andere Europese landen. Het bedrijf van Fremantle Media combineert influencermarketing, socialmedia en live events.
Amazon test in Amerika een eigen influencermarketingprogramma, wat eigenlijk een exclusieve variant op zijn affiliateprogramma is.