De stresstest die de retailsector toekomstbestendig maakt
Door de coronacrisis zagen retailers hun verkoop plotseling volledig van de fysieke winkels naar online verschuiven. Hoe pakten ze dat op?
Door de coronacrisis zagen retailers hun verkoop plotseling volledig van de fysieke winkels naar online verschuiven. Hoe pakten ze dat op?
In de toekomst zal tweederde van de wereldbevolking in grote steden wonen. Dat betekent nogal wat voor de mobiliteit. Die moet slimmer. “De auto en de scooter zijn nu nog statussymbool, maar straks wordt bezit minder belangrijk,” aldus Oscar Kolthoff (Label A) en Paul van Merrienboer (Check) op eDay 2020.
Retail is hard geraakt door de coronacrisis en nu de winkels weer meer publiek beginnen te ontvangen is het van […]
Digital transformatie. Hét thema dat niet weg te denken is geweest van de management agenda’s en de gesprekken in de boardroom.
De uitbraak en verdere verspreiding van het coronavirus heeft een flinke impact gehad op de Nederlandse arbeidsmarkt. In gesprek met Arjan Vissers.
Sinds de introductie van de Nederlandse versie van de Google Assistant in juli 2018 is het gebruik van voice in ons land sterk toegenomen.
We horen het al jaren: Een Tupac-hologram op Coachella, Michael Jackson bij de Rocks Billboard Music Awards. Maar wat is […]
Voor een groeiend aantal bedrijven is het van de een op de andere dag noodzakelijk geworden de digitale handtekening op te nemen in hun bedrijfsprocessen.
Self-Service BI is populair. We willen mensen in een organisatie meer vrijheid geven om zelf beslissingen te nemen op basis van data.
In de afgelopen vijf jaar hebben meer dan 3,9 miljoen Nederlanders een online cursus, training of opleiding gevolgd, oftewel 28 procent van heel Nederland. Dit blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.600 Nederlanders.
De tweede editie van het evenement Conferentie Nederland Digitaal is vanwege het coronavirus verplaatst naar 8 en 9 februari 2021. Kabinet, ondernemers, onderzoekers, maatschappelijke organisaties, regionale en lokale overheden werken op het evenement samen aan de doelstelling in de Nederlandse Digitaliseringsstrategie om Nederland digitaal koploper van Europa te maken door sneller in te spelen op het hoge tempo waarmee maatschappij en economie digitaliseren.
Corona stelt ons voor de uitdaging om eens opnieuw na te denken over hoe we werk vorm kunnen en willen geven.
Veel ondernemers reageren op COVID-19 door duurzame en inclusieve oplossingen te bieden, maar is dat wel genoeg?
De corona pandemie heeft een disruptief effect gehad op allerlei vertrouwde organisatieprocessen en is het klantgedrag drastisch veranderd. Daarnaast is de digitalisatie of digitale transformatie bij veel bedrijven in een stroomversnelling terechtgekomen. Deze whitepaper geeft antwoord op de belangrijkste vragen. Wat is er veranderd in het klantgedrag? Welke technieken zijn de juiste? Hoe kan je je concurrentiepositie versterken en tegelijkertijd kosten efficiency behalen? Wat is een juiste partner? Daarnaast bevat deze whitepaper twee praktijkvoorbeelden van fietsmerk Raleigh en locatietheater festival Oerol.
Wanneer je verkoopt op een marktplaats, zijn er twee manieren waarop je klanten je producten kunnen zien: via organische product vertoningen en / of advertenties.