Data waren nog nooit zo belangrijk: Haal er dus het maximale uit
Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.
Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.
Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.
Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.
Zet je e-mailmarketing in voor je bedrijf? Ontdek de tips waarmee je de content van e-mail nieuwsbrieven optimaliseert, waardoor het bereik vergroot.
Er is zoveel mogelijk binnen marketing automation. Maar in de praktijk merkt de consument nog hier bar weinig van. Daniel Nokes, commercieel directeur van Ematters, laat op Emerce Digital Marketing zien waarom strategie, technologie en data de kernonderwerpen zijn om échte marketing automation te bedrijven.
Een goed CRM-platform kan zorgen voor groei en de klanttevredenheid borgen. Toch mislukt een groot deel van de CRM-implementaties.
RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?
Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.
Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?
Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet.
In deze strategy roadmap laten we je zien hoe je vanuit de basis verder werkt naar een geavanceerdere marketing automation strategie.
Een tech-startup in de parfumindustrie gebruikt zelflerende algoritmes om de klanten beter te begrijpen en hen de juiste parfums aan te bevelen.
Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.
Het einde van third-party cookies heeft ook impact op attributie op basis van deze cookies. Moeten we attributie afschrijven? En wat zijn de alternatieven?
DPG Media wilde z’n marketing automation verder uitrollen. Een nieuw platform creëert nu voor elke bezoeker automatisch content op basis van real-time data.