More stories

Trends 2014: Johannes Brouwer van Oracle over het komende jaar

In dit artikel geeft Johannes Brouwer, werkzaam bij Oracle, zijn visie op 2014. Zowel op het gebied van digital media in het algemeen, als specifiek gefocust op Big Data. ‘We zullen komend jaar niet enkel over Big Data praten maar we gaan echt projecten zien waardoor de mogelijkheden van Big Data alleen maar gaan groeien.’

Online marketing

Trends 2014: Maurice Jongerius van Bol.com over het komende jaar

We geven Maurice Jongerius, Manager Mobile bij bol.com, het woord om zijn trends en toekomstblik voor 2014 en verder met ons te delen. ‘Het ligt voor de hand dat ‘wearables’ (denk aan Google Glass, iWatches), ‘quantified self’ diensten en ‘everything mobile’ over vijf jaar in meer of mindere mate gemeengoed zijn.’

Mobile

Trends 2014: Rob Dielemans van GoDataDriven over het komende jaar

In dit artikel Rob Dielemans, werkzaam bij GoDataDriven, zijn visie op 2014. Zowel op het gebied van digital media in het algemeen, en specifiek gefocust op Big Data. ‘De markt rond Big Data zal helemaal los gaan. Get connected on the right connection and join the right community.’

Online marketing

Trends 2014: Schiphol over het komende jaar

In dit artikel geven we Jacques Hoendervangers, Director Commercial Services & Media van Schiphol en Christa Bakker, Manager Digital Channels & E-Commerce, het woord om trends en toekomstblik voor 2014 en verder met ons te delen. ‘Relevantie wordt het toverwoord’.

Online marketing

Trends 2014: Arno Lubrun van Facebook over het komende jaar

In deze editie is Arno Lubrun, country manager Facebook Benelux, aan het woord. Hij deelt zijn visie op de trends en verwachtingen voor 2014 op het gebied van zowel algemene digitale media als sociale media. Zijn voorspelling voor 2014: mobiel, mobiel, mobiel.

Online marketing

Trends 2014: Maurice Barten van Ahold over het komende jaar

In dit artikel is Maurice Barten, werkzaam als Manager Online Communicatie bij Ahold, aan het woord over de trends van 2014. Zowel op het gebied van digital media in het algemeen, als specifiek gefocust op e-commerce. Wat verwacht hij van het komende jaar binnen het snelgroeiende segment van online boodschappen doen?

E-commerce

Trends 2014: Marcel Joosten van Central Point over het komende jaar

In dit artikel geeft Marcel Joosten, directeur online bij Central Point, zijn visie op 2014. Zowel op het gebied van digital media in het algemeen, als specifiek gefocust op e-commerce. Eén van zijn voorspellingen: Facebook bestaat over vijf jaar niet meer.

E-commerce

Trends 2014: Thomas Brinkman van MyOrder over het volgende jaar

In dit artikel geven we Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder, het woord om zijn trends en toekomstblik voor 2014 en verder met ons te delen. Zijn voorspelling: bestellen en betalen via de smartphones groeit als kool.

Mobile

Trends 2014: KLM over het volgende jaar

Met een reeks interviews van experts worden hier de komende weken de trends en ontwikkelingen 2014 in beeld gebracht. In dit artikel geven Viktor van der Wijk, Director E-Acquisition, en Saskia Kranendonk, Director Digital Marketing van KLM hun visie op 2014. Zowel op het gebied van digital media in het algemeen, als specifiek gefocust op social media.

Online marketing

Nieuwe (tweekoppige) CEO voor Emakina Group

Directievoorzitter Denis Steisel van Emakina Group verlaat zijn positie en wordt vervangen door Brice Le Blévennec en Karim Chouikri.

Online marketing

VICE koopt digitaal bureau voor mediavernieuwing

De eigenzinnige online uitgever VICE.com koop Carrot Creative om zijn digitale strategie verder te verfijnen.

Online marketing

Unilever houdt ‘schoonheidswedstrijd’ onder online marketeers

Unilever is op zoek naar innovatieve digitale marketingbedrijven die hun diensten online willen uitrollen én 100.000 dollar investering willen aannemen. In ruil daarvoor moeten de bedrijven Unilevers digitale DNA helpen versterken door praktijkervaring te geven.

Online marketing

Infographic: 33 Digital Marketing feiten die je nog niet kent

Het digitale landschap verandert snel, zo blijkt uit een aantal door Yoda Londen verzamelde cijfers over de markt. Sociale media zijn bijvoorbeeld wereldwijd al goed voor 2,4 miljard gebruikers en marketeers gaan 48 procent meer budget besteden aan mobiele marketing. 33 marketingcijfers die je wellicht nog niet kende.

Online marketing

Nederlandse jeugd zet massaal televisie uit

De wijze waarop Nederland televisie kijkt, lijkt niet echt te veranderen. Het aantal kijkminuten is stabiel en ook de kijktijd die voor de televisie wordt doorgebracht, versus computer en tablet, bleef in 2012 grotendeels ongewijzigd. De jeugd laat echter een totaal ander kijkpatroon zien dan volwassenen.

Online marketing

Jonas Nouwen weg als directeur veranderend PIBN

Directeur Jonas Nouwen verlaat per 1 januari de het Platform Internetbureaus Nederland. Dit PIBN wil in 2014 met een bredere opzet meer typen bedrijven aan zich gaan binden.

Online marketing