Tweakers gaat eigen merchandise verkopen
Tweakers gaat op veler verzoek eigen merchandise verkopen. De nieuwssite heeft een aparte merchandisewinkel ingericht waar gebruikers kleding en accessoires met het Tweakers logo kunnen vinden.
Tweakers gaat op veler verzoek eigen merchandise verkopen. De nieuwssite heeft een aparte merchandisewinkel ingericht waar gebruikers kleding en accessoires met het Tweakers logo kunnen vinden.
Protesten tegen Black Friday hadden geen meetbaar negatief effect voor de bruto reclamebestedingen in de maand november. De uitgaven zijn met 9,1 procent toegenomen ten opzichte van vorig jaar naar 43,2 miljoen euro. In 2021 was dit nog zo’n 39,6 miljoen en in 2020 iets meer dan 32 miljoen.
Een op de vijf mensen gaat in op een aanbod naar aanleiding van een outbound telemarketing-campagne. Dat blijkt uit de eerste editie van de DDMA Telemarketing Benchmark, een onafhankelijk initiatief van branchevereniging DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing.
Uit onderzoek blijkt dat consumenten minder en goedkoper inkopen doen en zich laten inspireren op YouTube tijdens dit hoogseizoen voor veel retailers.
Yahoo verwerft een belang van 25 procent in het reclametechnologiebedrijf Taboola en wordt de grootste aandeelhouder.
Wet- en regelgeving wordt dit jaar beter nageleefd in online winacties, zo blijkt uit de DMCC Benchmark leadwerving compliance 2022. Onder leadwerving wordt verstaan de praktijk waarbij consumenten via online winacties hun gegevens achterlaten in ruil voor een korting of een kans op een prijs.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over merken, marketing en content. De eerste aflevering is meer dan […]
De Kansspelautoriteit (Ksa) start een onderzoek naar websites die illegaal online kansspelaanbod promoten en zich daarbij richten op extra kwetsbare personen.
Een coalitie van burgerrechtenactivisten drong er maandag bij adverteerders van Twitter op aan om een standpunt in te nemen nu eigenaar Elon Musk het verbod op tweets van de voormalige Amerikaanse president Donald Trump heeft opgeheven.
In deze whitepaper lees je hoe je veelvoorkomende digitale marketinguitdagingen op kan lossen.
Investeerder Carlyle neemt voor een onbekend bedrag de meerderheid van de aandelen over in Incubeta, een wereldwijd werkende groep digitale marketingbureaus met achthonderd medewerkers.
De meerderheid van de Nederlandse organisaties geeft aan de klant écht centraal te zetten en hiernaar te handelen. Dat blijkt uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2022 van branchevereniging DDMA. Qua inzet van data liggen er echter nog veel kansen. Zo stuurt nog maar 44 procent op KPI’s ter optimalisatie van de klantervaring en is slechts een op de vijf organisaties in staat om volledig een-op-een over verschillende kanalen heen te personaliseren.
Op 1 januari 2023 start eindelijk het volledig vernieuwde luisteronderzoek. Vanaf dat moment wordt het luistergedrag van de Nederlandse bevolking […]
De papieren reclamefolder wordt nog altijd goed gelezen. Maar liefst 9,6 miljoen mensen bladeren regelmatig door de folder die elke week op de deurmat valt, blijkt uit onderzoek van GfK, De digitale versie van de reclamefolder is inmiddels volwassen geworden met 9,3 miljoen lezers, een verdubbeling ten opzichte van 2018.
TikTok heeft een nieuwe gids gepubliceerd om meer inzicht te geven in een effectieve merkstrategie met het platform. Niet onbelangrijk, want de app bereikt naar schatting 1,5 miljard gebruikers en die brengen steeds meer tijd door op de app. Dus hoe maak je het beste gebruik van het platform voor marketingdoeleinden? Deze infographic vertelt daar meer over.