Boer Zoekt Vrouw weer online kijkcijferhit
Tv-programma Boer Zoekt Vrouw noteerde vorige week 424.000 online kijkers en was daarmee met afstand het meest bekeken.
Tv-programma Boer Zoekt Vrouw noteerde vorige week 424.000 online kijkers en was daarmee met afstand het meest bekeken.
Zonder cookies moeten merken en adverteerders hun engagementstrategieën opnieuw opbouwen. Contextueel adverteren: meer aandacht en vertrouwen.
Maatschappelijk verantwoord merk? Een advertentiestrategie hoort daarbij. Dus: bewust en ‘brand-safe’ adverteren, naast content die bij je waardes past.
De Deense podcastapp Podimo is van start gegaan in Nederland en rekent vijf of tien euro per maand om podcasts, waaronder exclusieve, en audioboeken te beluisteren.
Spotify voert stapsgewijs een nieuw audioproduct toe aan zijn mobiele app: live audio.
De Amerikaanse online nieuwssite Quartz haalt de betaalmuur van zijn site. Het bedrijf zoekt naar een winstgevend verdienmodel dat abonnementen en reclame-inkomsten combineert.
Het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) heeft met onderzoekspartners Ipsos en Kantar besloten de lancering van het nieuwe luisteronderzoek uit te stellen tot later dit jaar.
Een paar Amerikaanse investeerders geven honderden miljoenen euro’s uit om de rechten van YouTube-archieven te kopen.
Dankzij het GARM-framework kunnen merken de stap van brand safety naar brand suitability beter maken, waardoor gericht geadverteerd kan blijven worden.
Voor wie veertig euro per maand te duur is, biedt de Engelse zakenkrant Financial Times ook een uitgekleed online abonnement.
Vandaag is het weer World Backup Day en de internationale actiesite, in Nederlandse handen, kan wel eens over de miljoen bezoekers heen gaan.
De 390 podcasts van de Nederlandse publieke omroepen hadden in de maand februari wekelijks 611.000 luisteraars.
Patrick en Robert Jan de Laive stappen op bij techtitel TNW na afronding van de komende TNW Conference in juni.
Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering toe. Ook mediabedrijf Agrio moest het roer omgooien. De ervaringen van Arjan Goorman, Hoofd Marketing.
Nederlands grootste nieuwsuitgever wil geen krantenverhalen meer leveren aan de digitale kiosk Blendle. Per 1 april trekt DPG Media zich terug.