Het corona-effect op het e-commerce landschap
Hoe heeft corona het e-commerce-landschap beïnvloed en wat staat ons de komende jaren te wachten? GFK deelt de belangrijkste inzichten.
Hoe heeft corona het e-commerce-landschap beïnvloed en wat staat ons de komende jaren te wachten? GFK deelt de belangrijkste inzichten.
Dit whitepaper gaat over de voordelen van prescriptive low-code en geeft een nieuwe kijk op retailsoftware.
Een Digital Experience Platform (DXP) kan de beperkingen van een CMS ondervangen. Maar wat is DXP precies? En hoe kun je het inzetten in je organisatie?
In ons customer experience onderzoek kwam de website van Simpel.nl als beste sim-only aanbieder uit de bus. Drie elementen op de site van Simpel.nl die klanten overtuigen en over de streep te trekken.
Gedragspsychologie speelt een belangrijke rol bij online conversie en klantbeleving. Hoe passen Coolblue, Amazon en Bol.com dit toe?
Nederland telt op dit moment 50.000+ webshops en dit aantal groeit rap. Hoe onderscheid je je in deze jungle?
Digitaal volwassen bedrijven hebben meer kans de crisis goed te doorstaan. Hoe blijf je agile in een snel veranderende markt?
Veel merken dansen naar de pijpen van de grote marketplaces. Hoe herpak je de controle en maak je van je webshop je belangrijkste omzetkanaal?
Toegankelijkheid van websites – niemand is er op tegen. Maar hoe regel je Web Accessibility, zodat iedereen online mee kan doen?
E-commerce heeft de laatste tijd een enorme boost gekregen. Welke kansen biedt dit voor zowel retailes als e-tailers?
Soms moet je op het diepste moment van de crisis juist vol gas geven. Bloom Makery vertelt hoe het online direct aan de klant ging leveren.
Dit is het moment om internationaal te gaan met je webwinkel. Maar hoe zorg je voor schaalbare groei in Europa?
Slaven Mandic verlaat Mediahuis voor een positie in het management van CASA, een winkelketen in het domein Home & Living.
Meten op de laatste click geeft een vertekend beeld. Het is beter om te kijken naar het complete pad – van eerste touchpoint tot conversie.
Wat is de rol van psychologie bij het optimaliseren van je website en het beïnvloeden van consumentengedrag?