H&M group neemt belang in Klarna
H&M Group en Klarna gaan een internationale strategische samenwerking aan. De technologie van het betaalbedrijf komt achter alle H&M’s. De […]
H&M Group en Klarna gaan een internationale strategische samenwerking aan. De technologie van het betaalbedrijf komt achter alle H&M’s. De […]
Tegenwoordig is het voor bedrijven makkelijk om gegevens te verzamelen en te gebruiken, het potentieel wat deze data biedt is in alle sectoren nog steeds ongekend hoog. Wordt dit potentieel optimaal benut? Tachtig procent van de respondenten in dit onderzoek geeft aan data te gebruiken om dashboards en rapporten te ontwikkelen. Slechts vijftig procent gebruikt data voor het toepassen van predictive analytics. Welke redenen liggen hieraan ten grondslag? Lees het antwoord in dit onderzoek van Big Data Expo en GoDataDriven
“Wat gaat voice doen voor search en wie wordt de grootste platformleverancier?”, vraagt Casper Scheffer van PwC. “Als voice verschuiving oplevert in search heeft dat enorme impact.”
Communicatiedienst Slack treft voorbereidingen voor een beursgang in het najaar van 2019. De waardering van het bedrijf kan oplopen tot zeven miljard dollar.
Management consultancy verandert. De tijden dat consultants maandenlang bij bedrijven aan de slag gingen en dikke managementrapporten opstelden, zijn voorbij. De softwareontwikkelaars nemen de regie over.
vidaXL, een online warenhuis voor huis-, tuin- en doe-het-zelfartikelen, blijft snel groeien in een uiterst concurrerende markt. Door deze felle concurrentie is een klantgerichte en gegevensgestuurde optimalisatie onontbeerlijk voor alle e-commercesites van het bedrijf, waarmee zij elk jaar zo’n drie miljoen klanten bedienen.
Meer dan de helft van de bedrijven ziet de B2B-webshop als haar beste verkoopkanaal. Dit zijn de drie belangrijkste punten bij de start en opbouw van een dergelijke webshop.
Emerce eDay, op donderdag 11 oktober, is het jaarlijks terugkerende evenement waarin Emerce de grenzen oprekt en iets verder kijkt dan het digitale domein. De komende weken stellen we je de sprekers aan je voor. Vandaag: Andrew Keen.
De online ondernemers die ieder jaar bij de LOEY Awards geëerd worden, vertegenwoordigen een steeds hoger bedrag aan online omzet. Adriaan Mol, de winnaar van dit jaar, runt zelf een betaalbedrijf, Mollie. Juryvoorzitter Hubert Deitmers memoreert nog maar eens dat groot ondernemen wel degelijk kan vanuit een klein land. Zowel Mollie als de winnaar van de Talent Award, Paul Eggink van Temper, heeft een enorme groei doorgemaakt.
Artificial Intelligence (AI), Internet of Things (IoT) en blockchain-technologie zijn de sleutels tot toekomstig succes. Hoe organiseer je een constante en duurzame stroom van ontwrichtende innovaties? Deze whitepaper van Valtech biedt handvatten en praktische tips voor het vormgeven van je digitale innovatie- en transformatiebehoeften van je bedrijf.
E-commerce is de belofte van de deze eeuw. Winkelcentra maken langzaam plaats voor bezorgdiensten van de grote en goedverdienende webwinkels. Toch? Niet als je naar de cijfers kijkt. Online verkoop is in hele wereld marginaal te noemen, betoogt Hans van Tellingen. Sterker nog, webwinkels zijn schadelijk voor de maatschappij.
Digitaal bureau Isobar opent samen met zusterbedrijf Studio Kraftwerk het NowLab Amsterdam. Dat is een innovatielab waar bedrijven nieuwe ideeën kunnen ontwikkelen en valideren als onderdeel van een corporate vernieuwingsstrategie.
Growth Tribe opent deze maand kantoren in Zweden, Denemarken en Finland. Verder wil het de komende twee jaar nieuwe academies uitrollen in zeven andere Europese landen. Een noodzakelijke stap, aldus co-founder en CEO Peter van Sabben: “Wanneer het gaat om digitaal leiderschap en technische kennis loopt Europa flink achter op Amerika en China.”
Als paddenstoelen schieten ze uit de grond, de Google CSS (Comparison Shopping Service) partners. En logisch, want het lijkt erop dat iedere Google Shopping adverteerder die geen dief van eigen portemonnee wil zijn, op zoek zal moeten naar zo’n partner. Dit is de belangrijkste informatie over deze nieuwe ontwikkeling, aan de hand van 13 veelgehoorde vragen.
Nike brengt haar nieuwe salesstrategie naar de markt, geeft het loyaliteitsprogramma Nike+ een nieuwe impuls en laat zien wat de nieuwe ‘technisch begaafde’ Nike Live winkel in Los Angeles inhoudt. Het Amerikaanse bedrijf tekent voor de volgende stap in retail.