Drie manieren waarop innovatielabs worden verknald maar waar je niemand over hoort
Innovatie gaat lang niet altijd goed. Drie veelgemaakte fouten: desinteresse van boven, de verkeerde mensen inzetten en teveel focus op je pijplijn.
Innovatie gaat lang niet altijd goed. Drie veelgemaakte fouten: desinteresse van boven, de verkeerde mensen inzetten en teveel focus op je pijplijn.
De combinatie fysieke-winkels-plus-webshop is een goudmijn van klantinformatie. BCC koos voor een Customer Data Platform om meer met de data te kunnen doen.
Amazon.nl is al een tijdje actief. Tijd voor onderzoek naar het aandeel Nederlandse verkooppartners, het winnen van de Buy Box, recensies, en meer.
Fabrikanten willen digitale transformatie versnellen. 83 procent verhoogt de investeringen in digitale bedrijfsstrategieën.
De Nederlandse gemeenten kiezen voor één basisinfrastructuur voor alle software. Dat bevordert uitwisseling van software tussen gemeenten en samenwerking.
E-commerce is een disruptor, ook van je eigen operationele cultuur. Een bedrijfsbrede strategie is nodig, want je digitale ambities hebben invloed op alles.
Voor B2B moet e-commerce worden gezien als een strategie en niet alleen als een extra verkoopkanaal naast mailen, bezoekjes en de telefoon.
Goede bij- en omscholingsmogelijkheden zijn belangrijk om personeel te behouden. Hoe doe je dat zo succesvol mogelijk? Programmatisch is een goede manier.
De CO2-uitstoot van de IT-sector is veel groter dan vaak wordt gedacht. Met het gebruik van ‘refurbished’ hard- en software is veel milieuwinst te behalen.
Exclusieve clubs creëren via NFT’s kansen voor bedrijven om de verbinding met het merk te verhogen én extra inkomsten te genereren. Hoe werkt dat precies?
SaaS-ontwikkelaars hebben te maken met heel snelle technologische ontwikkelingen. Welke keuzes brengt dat mee? Hoe zorg je voor de juiste focus en mensen?
Fietsenfabrikant VanMoof ontwikkelt voortdurend platforms voor verschillende zaken: verkoop, verhuur (PaaS), reparaties, etc. Alignment is dus belangrijk.
Voor steeds meer merken is het faciliteren van de 2de-hands verkoop van hun eigen producten een businessmodel. De verschillende businessmodellen vergeleken.
In deze onzekere tijden is het noodzakelijk om naast je bestaande verkoopkanalen ook andere mogelijkheden te onderzoeken, zoals Direct-to-Consumer.
Toestemming vragen voor cookies is een drempel voor je website. Startpagina.nl reduceerde ‘bounces’ en verhoogde ‘opt-ins’ door pop-up-berichten te testen.