Trends binnen de B2B supply chain in de praktijk: AI, duurzaamheid en personalisatie
Rond toevoerketens en B2B-levering is altijd van alles gaande. Wat zijn de trends en hoe speel je daar als B2B-organisatie op in? De case van Manutan.
Rond toevoerketens en B2B-levering is altijd van alles gaande. Wat zijn de trends en hoe speel je daar als B2B-organisatie op in? De case van Manutan.
Aan de hand van zes duidelijk gedefinieerde klanttypen kun je een effectiever beleid ontwikkelen dat aansluit bij hun duurzaamheidsbehoeften.
Met Hero kun klimaatactivisten ondersteunen. Zo kunnen zij meer tijd wijden aan hun strijd en kunnen burgers protest en activisme financieel mogelijk maken.
Een jaar na de eerste investeringsronde krijgt circulair platform Valyuu een nieuwe financiële injectie van 2,4 miljoen euro. Via Valyuu kunnen consumenten eenvoudig gebruikte elektronica kopen of verkopen, zoals smartphones, tablets en wearables.
Positron Ventures investeert in bedrijven die voortbouwen op wetenschappelijke doorbraken: vooral startups die zich bezighouden met klimaat en gezondheid trekken […]
Als marketeer kun je duurzaamheid bevorderen door bewuste keuzes te maken met je marketingbudget. Rick Verkuyl deelt inspirerende inzichten.
België heeft een nieuwe mobiele telecomaanbieder. Undo gebruikt het netwerk van Orange en compenseert de ecologische voetafdruk van het mobiel gebruik.
Outlander Materials maakt een biologische afbreekbaar plastic-alternatief. De start-up is op zoek naar financiering voor een testfabriek en opschaling.
De band Coldplay maakt sinds de start van hun Music of the Spheres World Tour in maart van dit jaar gebruik van een speciale, mobiele app. Ook in Nederland wordt de app ingezet voor hun vier concerten op 15, 16, 18 en 19 juli in de Johan Cruijff Arena.
De kenmerken van blockchain-technologie kunnen worden ingezet om transparantie en samenwerking in CO2-compensatie en natuurherstel te bevorderen.
Omniwind onwikkelt verticale-as-windturbines om duurzame windenergie naar stedelijke en landelijke gebieden te brengen waar staande molens lastig zijn.
Sibbe bespreekt Bloomon’s duurzame reis in de bloemensector, inclusief de rol van data in het ontwikkelen van een sterke strategie.
In deze sessie gaan we met Henk Hofstede, sectorbanker retail van ABN Amro, in op de huidige status van de sector retail.
WEAR bevordert duurzame economie met langere levensduur sneakers, inclusieve werkgelegenheid en minder productie
Too Good To Go: mobiele app verbindt consumenten met restaurants en winkels die onverkocht voedsel aanbieden. Duurzaam en groeiend.