Marketing2.3kEmerce TVDigital FirstDe toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategistMarketing
Marketing1.9kEmerce TVDigital FirstNa performancemarketing is het tijd voor performance-brandingMarketing
Marketing1.9kEmerce TVDigital FirstDe nieuwe merkcampagne van het Rijksmuseum: 800 jaar Nederlandse geschiedenis digitaal verteldMarketing
Financials1.7kEmerce TVDigital FirstVoordeel voor de klant, maar banken houden angst voor data delenFinancials
Financials9.6kPieter den BoerPNO MediaEen pensioenregeling die wél werkt voor jouw organisatieFinancials
Financials2.7kEmerce TVDigital FirstGemak of security: wat is de prijs van veilig online bankieren?Financials
Digital Transformation35,6KMike KolmanSalesforceLucardi’s digitale transformatie naar een schaalbaar e-commerce platformDigital Transformation
Marketing91,8KYouri WandersPINKModerne marketing is lui geworden: 2025, het jaar om de creatieve impact terug te vindenMarketing
Marketing1.4kEmerce TVDigital FirstMerkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmaticMarketing
Online advertising71,9KIvo de ClercqAanpoters & Eindbaas cursusBingewatchen met reclame: wat betekenen Netflix-ads voor de toekomst?Online advertising
Marketing1.4kEmerce TVDigital FirstDigitale marketing bij KLM: de evolutie en integratie van AIMarketing
B2B Digital18,1KKarsten MarijnissenIncentroEfficiëntie en groei met toekomstbestendige B2B-oplossingenB2B Digital
Data23KMonique Hartvelt-ZwanenburgAchmea[DDMO ’24] Deep Dive 1: Datakwaliteit en -beschikbaarheid blijft uitdaging voor marketingorganisatiesData
Search19,5KJurjen van den BroekVMLGoogle’s Product Grids: waarom Merchant Listings belangrijk zijn voor retail succesSearch