[Column] Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026
De meest gestelde vraag dit jaar is: “Wat kunnen we met AI?” Eerlijk gezegd heb ik die vraag ook vaak gesteld, zowel aan teams als aan specialisten.
De meest gestelde vraag dit jaar is: “Wat kunnen we met AI?” Eerlijk gezegd heb ik die vraag ook vaak gesteld, zowel aan teams als aan specialisten.
Een overzicht van programmatic advertising in Nederland: agency versus eigen DSP seat, strategische keuzes, data-inzichten en trends voor marketeers.
Digitale campagnes focussen zich vaak op twee uitersten: bereik bovenin de funnel en conversies onderaan. Wat daartussen gebeurt, de fase waarin voorkeur en koopintentie ontstaan, blijft onderbelicht. Juist daar...
AI verandert het zoekspel: traditionele SEO draait niet langer alleen om kliks. Wie écht zichtbaar wil zijn, moet video inzetten – zowel voor mensen als voor AI
Vertalingen aanbieden van teksten op je website kan veel deuren openen. Met AI-tools kan dat snel en goedkoop.
In een digitale wereld waarin snelheid en relevantie groei bepalen, is dat meer dan een operationeel probleem. Het is een bedrijfsrisico. Campagnes komen te laat op de markt, personalisatie...
Voor merken kan het steeds meer een uitdaging zijn om hun doelgroepen te bereiken in een versnipperd medialandschap. In het eerste artikel van de nieuwe serie Rethinking Media, tot...
AI staat volop in de belangstelling, maar het succes van je organisatie wordt uiteindelijk bepaald door tevreden klanten. De beste AI maakt het voor bedrijven gemakkelijker om een goede...
De kracht van samenwerking tussen Creatie en Marketing via een geïntegreerde Content Value Chain.
Een oude stelregel op Autoweek.nl is: ‘hoe meer blik, hoe meer klik’. Maar op welke inhoudelijke onderwerpen slaat het publiek écht aan volgens de data?
In B2B-marketing, waar besluitvormers dagelijks tientallen berichten en contentstukken voorgeschoteld krijgen, is relevantie geen luxe maar noodzaak. Uit onderzoek van Gartner blijkt dat 77% van B2B-kopers hun aankooptraject als complex ervaren....