Meer Artikelen

Premium

‘Criteo sluit Nederlands kantoor’

De leverancier van reclametechnologie Criteo zou zijn Nederlandse kantoor hebben gesloten.

Venture
Premium

Criteo doet retailmedia voor ASOS

Online kledingwinkel ASOS gaat reclameberichten plakken op zijn digitale schappen. Daarvoor schakelt het Criteo in als technologieleverancier.

E-commerce
Premium

Criteo koopt specialist offline retailmedia

Technologiebedrijf Criteo breidt uit naar het domein van offline retailmedia met de overname van Brandcrush.

Venture
Premium

MediaMarkt tekent Criteo voor retailmedia

MediaMarkt wil meer geld verdienen met het plaatsen van reclame in zijn webwinkel. Daarom sluit het een samenwerking met Criteo voor techniek en relaties met mediabureaus.

Marketing
Premium

Criteo: 60 miljoen euro boete voor privacyschending

De Franse toezichthouder op privacy CNIL legt Criteo een geldboete op van zestig miljoen euro. Het adtechbedrijf zou zonder toestemming gedrag en kenmerken van internetgebruikers hebben gegraasd voor reclamedoeleinden.

Online advertising

Commerce media in opkomst

“De digitale industrie verandert snel”, zegt Tijmen Willems, Country Director Benelux & Nordics bij Criteo, het technologiebedrijf dat marketeers wereldwijd […]

Emerce 100
Premium

Oorlog bedreigt Criteo’s overname Iponweb

De oorlog van Rusland in Oekraïne brengt de beoogde strategische overname van Iponweb door reclamebedrijf Criteo in gevaar.

Venture
Premium

Nettowinst Criteo: +84%, beleggers stoïcijns

Leverancier van reclametechnologie Criteo heeft zijn winst met 84 procent zien stijgen tot 138 miljoen euro. De omzet steeg met negen procent tot 2,3 miljard. Beleggers in de specialist in retargeting reageren amper op een dreigende Europese tegenvaller.

Online advertising

Video advertising: de trends, voorkeuren en het gedrag van consumenten

In dit whitepaper lees je over resultaten van 4.000 consumenten in Europa die ondervraagd zijn over hun kijkgewoonten en advertentievoorkeuren voor videostreamingdiensten.

Video
Premium

Winstsprong voor Criteo

Criteo, een leverancier van reclametechnologie, heeft de winst zien groeien van vijf naar 24 miljoen euro in het tweede kwartaal. De verkopen namen toe met acht procent.

Marketing

Shoppen voor de feestdagen in 2021

In dit rapport bekijken we de seizoensverkoopgegevens van 5.000 retailpartners, plus gegevens van de eerste helft van dit jaar, om te voorspellen hoe het consumentengedrag er in de tweede helft van 2021 uit zal zien.

Retail

Adverteren is transformeren

Het is belangrijk om rekening te houden met de manier waarop digitale advertenties veranderen naarmate je meer uitgeeft via verschillende kanalen. Dit whitepaper legt uit hoe elke euro van je budget het resultaat moet beïnvloeden.

Online advertising
Premium

Criteo koopt Mabaya

Maker van reclametechnologie Criteo koopt het Israëlische bedrijf Mabaya, dat software maakt voor webwinkels die retailmedia willen bieden.

Online advertising
Premium

Bijna verdubbeling omzet retailmedia Criteo

Steeds meer winkeliers nemen technologie af bij Criteo om ruimte in hun digitale schappen te exploiteren met reclame. Het Franse bedrijf zag de omzet daaruit met 72 procent toenemen.

Online advertising
Premium

Criteo publiceert eerste non-cookie reclameproduct

Reclamebedrijf Criteo brengt een nieuwe product uit waarmee online uitgevers relevante reclame kunnen voor webwinkels zonder gebruik te maken van cookies of persoonsgegevens.

Online advertising