‘Criteo sluit Nederlands kantoor’
De leverancier van reclametechnologie Criteo zou zijn Nederlandse kantoor hebben gesloten.
De leverancier van reclametechnologie Criteo zou zijn Nederlandse kantoor hebben gesloten.
Online kledingwinkel ASOS gaat reclameberichten plakken op zijn digitale schappen. Daarvoor schakelt het Criteo in als technologieleverancier.
Technologiebedrijf Criteo breidt uit naar het domein van offline retailmedia met de overname van Brandcrush.
MediaMarkt wil meer geld verdienen met het plaatsen van reclame in zijn webwinkel. Daarom sluit het een samenwerking met Criteo voor techniek en relaties met mediabureaus.
De Franse toezichthouder op privacy CNIL legt Criteo een geldboete op van zestig miljoen euro. Het adtechbedrijf zou zonder toestemming gedrag en kenmerken van internetgebruikers hebben gegraasd voor reclamedoeleinden.
“De digitale industrie verandert snel”, zegt Tijmen Willems, Country Director Benelux & Nordics bij Criteo, het technologiebedrijf dat marketeers wereldwijd […]
De oorlog van Rusland in Oekraïne brengt de beoogde strategische overname van Iponweb door reclamebedrijf Criteo in gevaar.
Leverancier van reclametechnologie Criteo heeft zijn winst met 84 procent zien stijgen tot 138 miljoen euro. De omzet steeg met negen procent tot 2,3 miljard. Beleggers in de specialist in retargeting reageren amper op een dreigende Europese tegenvaller.
In dit whitepaper lees je over resultaten van 4.000 consumenten in Europa die ondervraagd zijn over hun kijkgewoonten en advertentievoorkeuren voor videostreamingdiensten.
Criteo, een leverancier van reclametechnologie, heeft de winst zien groeien van vijf naar 24 miljoen euro in het tweede kwartaal. De verkopen namen toe met acht procent.
In dit rapport bekijken we de seizoensverkoopgegevens van 5.000 retailpartners, plus gegevens van de eerste helft van dit jaar, om te voorspellen hoe het consumentengedrag er in de tweede helft van 2021 uit zal zien.
Het is belangrijk om rekening te houden met de manier waarop digitale advertenties veranderen naarmate je meer uitgeeft via verschillende kanalen. Dit whitepaper legt uit hoe elke euro van je budget het resultaat moet beïnvloeden.
Maker van reclametechnologie Criteo koopt het Israëlische bedrijf Mabaya, dat software maakt voor webwinkels die retailmedia willen bieden.
Steeds meer winkeliers nemen technologie af bij Criteo om ruimte in hun digitale schappen te exploiteren met reclame. Het Franse bedrijf zag de omzet daaruit met 72 procent toenemen.
Reclamebedrijf Criteo brengt een nieuwe product uit waarmee online uitgevers relevante reclame kunnen voor webwinkels zonder gebruik te maken van cookies of persoonsgegevens.