Sound of Data: echt contact
Ieder contactmoment met klanten is kritisch. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor het juiste kanaal, de juiste vorm
Ieder contactmoment met klanten is kritisch. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor het juiste kanaal, de juiste vorm
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.
Je kunt al je bedrijfstelefoontjes via Teams laten lopen. De applicatie heeft alle moderne functies en je kunt het integreren met je klantcontactplatform.
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. 'Speech-to-text' en 'text-to-speech' bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
Sound of Data verzorgt al dertig jaar de bereikbaarheid van de klantenservice. CEO Jos van Loo: “Ons werk is heel
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?
Voor een klantenservicenummer in het buitenland verschillen wetten, prijzen en mogelijkheden sterk. Waar moet je op letten voor het juiste type telefoonnummer?
Simpele oplossingen zoals de inzet van sms-berichten kunnen een goed hulpmiddel zijn om wachttijden bij de klantenservice te voorkomen. Zo zet je sms-berichten effectief in.
Klanten zijn veeleisend en je klantenservice is één van de punten waarmee je je merk kunt onderscheiden. Een checklist voor de optimale inrichting ervan.
Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten
Chatbots: werken ze al goed genoeg? Consumenten zijn nog niet héél erg tevreden. Maar houd een paar dingen in het oog en dan zijn ze ook nu al inzetbaar.
De lockdowns zorgen voor extra drukte bij de klantenservice. Een omnichannel platform kan zorgen voor een beter beeld van de klant.