More stories

Data analytics als startpunt voor innovatie

Bij PostNL is data analytics het startpunt voor de digitale transformatie. Het moet het bedrijf efficiënter en innovatiever maken.

B2B Digital

Impact pandemie en meer inzichten uit de ‘Content Marketing benchmarks en trends Insights 2021’

Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.

Contentmarketing

Datamanagement en cultuurverandering: Taak voor de héle organisatie

Cultuurverandering doorvoeren is lastig, ook rond datamanagement. Alleen een plan is niet genoeg: van de top tot de werkvloer, iedereen moet meedoen.

Strategy

Opkomst en toekomst van Progressive Web Apps

Grote kans dat Progressive Web Apps (PWA) de toekomst van het online shoppen gaan veranderen. Kom er alles over te weten.

B2B Digital

Waarom logo’s plat en simpel worden

Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?

Web-design

Data democratisering is de toekomst voor e-commerce

Wendbaarheid en intelligentie is een must voor succes in e-commerce. Dat kan niet zonder automation en data democratisering.

B2B Digital

Horeca: van werken op een bierviltje naar online samenwerken

Digitale Transformatie in de horeca: hoe pak je dit aan? Hoe bed je het in je organisatie(cultuur) en hoe borg je het voor de lange termijn?

B2B Digital

Vijf do’s en vijf don’ts bij het schrijven van content voor sociale media

Hoewel bijna ieder bedrijf het tegenwoordig doet, is goed schrijven voor sociale media een kunst op zich. Lees hier wat je wel en juist niet moet doen.

Social

Emerce Connect: ‘De toekomst van e-commerce is modulair’ 

In de ideale situatie is je e-commerce-architectuur zo modulair opgebouwd dat je de komende jaren niet meer aan replatforming hoeft te doen. 

E-commerce platforms

AMP niet langer vereist voor Google Voorpaginanieuws

Bij Google Voorpaginanieuws bepalen de structuur en kwaliteit van je pagina mede of je bij het belangrijkste nieuws verschijnt. Daarin is nu iets veranderd.

SEO

Vijf trends die op dit moment de online videomarkt al domineren

Wat zijn ontwikkelingen die nu de online videomarkt vorm geven? Denk: meer dan YouTube, programmatic, gevarieerde advertentieformaten, brand safety, en CTV.

Video

Privacyvriendelijke analytics, hoe pak je dat aan?

Privacyvriendelijke analytics: hoe doe je dat? Vier zaken zijn essentieel: controle, transparantie, gegevensbescherming als standaard en goede beveiliging.

Data

Het headless Customer Data Platform: De voor- en nadelen op een rij

In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.

Data

Digitale transformatie: een praktische how-to voor e-commerce-managers in B2B

Als het gaat om digitale transformatie in B2B blijft het heel vaak bij de theorie. Maar hoe pak je het nou echt aan in de praktijk?

B2B Digital
Premium

Adriaan Mol investeert in online grondstoffenhandel Vesper

Adriaan Mol, oprichter van de unicorns Mollie en MessageBird, steekt samen met andere investeerders 5 miljoen euro in de Amsterdamse scale-up Vesper.

B2B Digital