Gebruik je B2B commerce-platform om je retailer-netwerk beter te bedienen
Hoe Bugaboo haar B2B commerce-platform gebruikt om wereldwijde wederverkopers beter, sneller en gepersonaliseerd te bedienen.
Hoe Bugaboo haar B2B commerce-platform gebruikt om wereldwijde wederverkopers beter, sneller en gepersonaliseerd te bedienen.
Hoe maak je de beslissing om over te stappen van offline naar online handel of om te investeren in je online kanaal met een business case?
Modellen over de ontwikkeling van technologie denken in tijdspaden en horizonnen. Te vaak over het hoofd gezien: veranderend consumentengedrag.
De urgentie voor een Digitale Revolutie is groot. Toch weten nog veel B2B-bedrijven niet hoe ze de omslag naar het nieuwe werken moeten maken.
Online marketing is een van de drijvende krachten achter een aantal belangrijke veranderingen die Wavin de laatste tijd doormaakte. Wavin […]
Steeds vaker worden vanuit buitenlandse platforms als Alibaba machines en machine-onderdelen aangeboden. De uitdaging zit hem in het leveren van diensten en ondersteuning op afstand, zeggen Enrico Pruis en Roelof Swiers van Trivento en Intershop Communications in Emerce Collections: E-commerce Platforms.
De digitale wereld vreet energie. Websites, zoekopdrachten: alles kost energie. Zo zorgen we ook online voor milieuvervuiling. Tijd om daar wat aan te doen.
Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.
Google neemt bid-management en keywords over, maar dat betekent ook minder inzicht. Kijk goed welke data je aanlevert en krijg toch belangrijke inzichten.
Om marktaandeel te bewaken in coronatijd moeten veel B2B-organisaties snel een aanvullend direct verkoopkanaal opzetten. Tijd voor D2C.
Zo zet je als organisatie een succesvolle B2B leadgeneratie-strategie op aan de hand van een aantal praktijkcases.
Thuiswerken is niet voor iedereen ideaal. Start-up HubClub werkt aan een platform dat hybride werken makkelijker maakt. Vijf vragen aan CEO Joost Prins.
Agile werken zorgt ervoor dat B2B-organisaties wendbaar zijn en blijven in hun productstrategie. Maar hoe werkt dit precies?
Hoe je met digitale wendbaarheid je resultaat verbetert. In deze klantcase met Koninklijke Ahrend hoor je er alles over.
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.