More stories

B2B leads genereren: vijf stappen naar succesvolle content

Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.

Contentmarketing

Een nieuwe kijk op Smart Shopping-campagnes: Naar kwalitatief PPC-management

Google neemt bid-management en keywords over, maar dat betekent ook minder inzicht. Kijk goed welke data je aanlevert en krijg toch belangrijke inzichten.

Online advertising

Hoe word je als B2B-leverancier ook een succesvolle D2C-speler?

Om marktaandeel te bewaken in coronatijd moeten veel B2B-organisaties snel een aanvullend direct verkoopkanaal opzetten. Tijd voor D2C.

B2B Digital

Een succesvolle strategie voor leadgeneratie in het B2B-segment

Zo zet je als organisatie een succesvolle B2B leadgeneratie-strategie op aan de hand van een aantal praktijkcases.

B2B Digital

Start-up HubClub maakt hybride werken makkelijker

Thuiswerken is niet voor iedereen ideaal. Start-up HubClub werkt aan een platform dat hybride werken makkelijker maakt. Vijf vragen aan CEO Joost Prins.

Start-ups

Hoe ontwikkel je een product-strategie in een Agile werkomgeving?

Agile werken zorgt ervoor dat B2B-organisaties wendbaar zijn en blijven in hun productstrategie. Maar hoe werkt dit precies?

Agile

Forse online groei zet Koninklijke Ahrend op scherp

Hoe je met digitale wendbaarheid je resultaat verbetert. In deze klantcase met Koninklijke Ahrend hoor je er alles over.

B2B Digital

Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice

Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.

Customer Experience

After Market: Bestelgemak is de sleutel tot langdurige, winstgevende klantrelaties

Hoe het gepersonaliseerd aanbieden van spare parts en klantinfo zorgt voor een langdurige klantrelatie, meer winst en meer klanttevredenheid. 

B2B Digital

Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden

Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.

Video

Impactvolle animaties in display-advertenties

Banners, wie kijkt daar nog naar? Met goed gekozen animaties trek je de aandacht op een manier die bij je merk past en die interacties genereert.

Online advertising

Je volgende wallpaper kan het begin van een revolutie zijn

Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.

Web-design

Adverteren op TikTok: Inzichten uit de eerste ervaringen

TikTok is steeds populairder. Adverteren op TikTok staat in Nederland nog aan het begin, maar er is veel potentiëel. Onze inzichten na de eerste campagnes.

Social

Non-fungible tokens: Hoe influencers en merken samen kunnen optrekken

De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.

Digital Transformation

Influencermarketing versus PPC-advertenties: De voordelen van beide op een rij

Promotie in samenwerking met een influencer? Of gewoon een PPC-advertentiecampagne? De voordelen van beide opties op een rij.

Influencer marketing