B2B leads genereren: vijf stappen naar succesvolle content
Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.
Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.
Google neemt bid-management en keywords over, maar dat betekent ook minder inzicht. Kijk goed welke data je aanlevert en krijg toch belangrijke inzichten.
Om marktaandeel te bewaken in coronatijd moeten veel B2B-organisaties snel een aanvullend direct verkoopkanaal opzetten. Tijd voor D2C.
Zo zet je als organisatie een succesvolle B2B leadgeneratie-strategie op aan de hand van een aantal praktijkcases.
Thuiswerken is niet voor iedereen ideaal. Start-up HubClub werkt aan een platform dat hybride werken makkelijker maakt. Vijf vragen aan CEO Joost Prins.
Agile werken zorgt ervoor dat B2B-organisaties wendbaar zijn en blijven in hun productstrategie. Maar hoe werkt dit precies?
Hoe je met digitale wendbaarheid je resultaat verbetert. In deze klantcase met Koninklijke Ahrend hoor je er alles over.
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.
Hoe het gepersonaliseerd aanbieden van spare parts en klantinfo zorgt voor een langdurige klantrelatie, meer winst en meer klanttevredenheid.
Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.
Banners, wie kijkt daar nog naar? Met goed gekozen animaties trek je de aandacht op een manier die bij je merk past en die interacties genereert.
Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.
TikTok is steeds populairder. Adverteren op TikTok staat in Nederland nog aan het begin, maar er is veel potentiëel. Onze inzichten na de eerste campagnes.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Promotie in samenwerking met een influencer? Of gewoon een PPC-advertentiecampagne? De voordelen van beide opties op een rij.