More stories

Stephanie Opdam (Notion Capital): ‘Alle venture capital-vuistregels gelden slechts tijdelijk’

Studiegenoten kozen de bankenwereld, maar Opdam was aangetrokken tot start-ups en venture capital. Vanuit Londen zoekt ze start-ups voor Notion Capital.

Start-ups

Hoe je netwerk kan zorgen voor de ultieme cross-mediale ervaring

De kracht van een netwerk is essentieel bij de ultieme cross-mediale ervaring. Talpa en weer.nl vertellen over hun aanpak.

B2B Digital

Marketing automation: een toekomstbestendige strategie in 5 stappen

Marketeers nemen vaker hun toevlucht in marketing automation om efficiënter te werken en vitale contactpunten met klant te automatiseren.

B2B Digital

Contentmarketing voor B2B: Hoe het moet en wat er vaak (toch) misgaat

Een goede contentstrategie bij B2B vereist content die écht interessant en onderscheidend is, maar ook goede verspreiding en een consistente aanpak.

Contentmarketing

Het tijdperk na de third party cookies

Vanaf 2022 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel: 56%). Hoe bereid je je hierop voor?

B2B Digital
Premium

Ruim 90 procent van de zakelijke bestellers koopt online

Bijna de helft van BV Nederland heeft de afgelopen 12 maanden online een zakelijke bestelling gedaan. Daarnaast is drie op de tien zakelijke bestellers het afgelopen jaar meer online gaan kopen, wat resulteert in een stijging van het aantal online bestellingen van 50 procent. Dit blijkt uit de vandaag gepubliceerde B2B E-commerce Markt Monitor 2021, een grootschalig onderzoek naar het gedrag en de voorkeuren van zakelijke online bestellers.

B2B Digital

NAQ Cyber: ‘Je moet een verhalenverteller zijn om investeerders aan je te binden’

Cybersecurity start-up NAQ Cyber haalde recent pre-seedcapital op. Zes vragen aan CEO Nadia Kadhim.

Start-ups

Vijf best practices voor het ontwikkelen van een nieuw B2B-portaal

Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.

Customer Service

Data analytics als startpunt voor innovatie

Bij PostNL is data analytics het startpunt voor de digitale transformatie. Het moet het bedrijf efficiënter en innovatiever maken.

B2B Digital

Impact pandemie en meer inzichten uit de ‘Content Marketing benchmarks en trends Insights 2021’

Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.

Contentmarketing

Datamanagement en cultuurverandering: Taak voor de héle organisatie

Cultuurverandering doorvoeren is lastig, ook rond datamanagement. Alleen een plan is niet genoeg: van de top tot de werkvloer, iedereen moet meedoen.

Strategy

Opkomst en toekomst van Progressive Web Apps

Grote kans dat Progressive Web Apps (PWA) de toekomst van het online shoppen gaan veranderen. Kom er alles over te weten.

B2B Digital

Waarom logo’s plat en simpel worden

Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?

Web-design

Data democratisering is de toekomst voor e-commerce

Wendbaarheid en intelligentie is een must voor succes in e-commerce. Dat kan niet zonder automation en data democratisering.

B2B Digital

Horeca: van werken op een bierviltje naar online samenwerken

Digitale Transformatie in de horeca: hoe pak je dit aan? Hoe bed je het in je organisatie(cultuur) en hoe borg je het voor de lange termijn?

B2B Digital