More stories

Adverteren op Instagram: De keuzes en de kosten in 2021

Wat kost adverteren op Instagram? Niet direct duidelijk. Een overzicht van de kosten en de factoren die daarop van invloed zijn, zodat je weet hoe het zit.

Social

Van Ever Given tot corona: voorkom vertraagde leveringen

Corona-uitbraken of blokkades op de vaarroute kunnen overzeese leveringen flink vertragen. Als importeur is het dan zaak om goed en helder te communiceren.

Logistics

De T-shaped marketeer bestaat niet: Gelukkig maar!

De T-shaped marketeer! Natte droom van elke werkgever? Doel van elke young professional? Tijd om eens de zin van de onzin te onderscheiden.

Recruitment

Starten met account-based marketing in vijf simpele stappen

Van inbound marketing (leads via brede campagnes) naar account-based marketing (gericht potentiële klanten zoeken). Begin ermee in vijf stappen.

Strategy

CRO: In vijf stappen naar een evidence-based prioriteringsmodel

Conversieoptimalisatie: voor statistiek, psychologie, server-side testen, etc. is ruim aandacht. Voor prioritering niet. Hoog tijd om dat te veranderen.

Conversie

Inloggen met biometrie: Doen of niet?

Inloggen of jezelf identificeren via biometrische gegevens: 49% doet het. Maar er zijn verschillen in gebruik en (deels terechte) zorgen over de veiligheid.

Digital Transformation

Marnix Broer (StuDocu): ‘We zetten met 50 miljoen aan investering in op snelle groei’

Het internationale platform StuDocu.com biedt studie-aantekeningen van studenten aan en wist onlangs 50 miljoen dollar aan investeringen binnen te halen.

Start-ups
Premium

Digitale expediteur Shypple haalt 25 miljoen op, breidt uit met bederfelijke waren

Digitale expediteur Shypple uit Rotterdam heeft afgelopen vier maanden ruim 25 miljoen euro opgehaald om zijn groei te versnellen en de  vrachtvervoerssector te innoveren.

B2B Digital

Van traditioneel naar modern CMS: stap uit de silo

Een modern CMS is geïntegreerd in de marketing- en salesplatforms, zodat de organisatie zich kan focussen op de klant en efficiënt leads kan genereren. De website wordt geïntegreerd in het commerciële proces.

HubSpot

Drie succesfactoren voor de marketing van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van marketingcampagnes eruit? Klantdata, een gedegen analyse en customer engagement spelen in ieder geval een grote rol.  

Online marketing

Munib Ali (Seanode): ‘Onze missie: de supply chain end-to-end transparant maken’

Marketplaces voor B2B: gek genoeg zijn die er niet echt, terwijl dat juist in de internationale handel nodig is. Start-up Seanode is in dat gat gesprongen.

Logistics

De kracht van silo’s voor digitale transformatie

De grootste misvatting bij digitale transformatie is dat alle silo’s weg moeten; soms werken die gewoon beter dan alles maar samen te voegen.

Digital Transformation

Online advertenties preventief screenen op merkinbreuk: Nee, tenzij de screener tindert

Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.

Legal

Is Growth Marketing geschikt voor elk bedrijf?

Growth Marketing is populair. Maar wat betekent dit nu eigenlijk echt? En is deze werkwijze geschikt voor elk bedrijf? De randvoorwaarden en werkwijzen.

Strategy

De volgende stappen in B2B marketing automation

Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.

B2B Digital