Hoe conversieoptimalisatie ook nu het verschil kan maken
Door ‘the great lockdown’ is het gedrag en de besteding van de consument plotseling veranderd. De situatie van voor de […]
Door ‘the great lockdown’ is het gedrag en de besteding van de consument plotseling veranderd. De situatie van voor de […]
Twintig jaar geleden werden technologiebedrijven getroffen door de ‘Agile Revolution’. Tegenwoordig is agile werken heel normaal en nieuwe op agile gebaseerde projectmethodieken zijn ontstaan. Denk aan continue integratie, delivery en deployment. Hun grote aantrekkingskracht is dat deze processen en tools de kwaliteitsbeoordeling automatiseren, en ervoor zorgen dat wanneer code stukje bij beetje wordt samengevoegd – en niet op één big bang-releasedag – werkt. Maar hoe maak je de transitie naar deze nieuwe filosofieën?
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat optreden tegen partijen die misleidende beoordelingen online aanbieden en gebruiken.
Leer in het webinar concreet wat personalisatie is. Waarom en wanneer dit het beste toe te passen is. En voor welke sites personalisatie geschikt is. Eddy laat zien hoe klanttypes te herkennen zijn en Booming samen met Verf.nl een aanpak ontwikkelde die beter paste bij de klantbehoefte. Tijdens het webinar krijg je ook inzicht in de potentie van personalisatie voor jouw business. Eddy Boeve van Booming gaat hierover met Rogier Goed (Managing Partner bij Verf.nl)
Het Amsterdamse Maze-One gaat Signify, de voormalige lichttak van Philips, helpen bij het aanbieden van Signify/Philips Hue producten via het Amazon platform. Onder andere met contentprojecten en lokale zoekwoordoptimalisatie.
Dit zijn de zeven beïnvloedingstechnieken van Cialdini die jij kunt toepassen om de conversie van je webshop te verhogen
In een crisis als deze moet je je als online marketeer snel aanpassen aan nieuwe uitdagingen en wordt er nog meer gekeken naar effectiviteit.
Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) wordt vaak geassocieerd met het optimaliseren van bestaande websites en marketingkanalen
Verandering en het digitale tijdperk zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De technologische innovaties, productlanceringen en software-updates volgen elkaar in razend tempo op. Voor bedrijven is ‘bijblijven’ niet genoeg, ze moeten voorop lopen. Echter zijn niet alle bedrijven geboren sprinters en is het niet altijd makkelijk om klantervaringen in hetzelfde tempo te optimaliseren als de wereld rond ons heen. Dit eBook biedt je handvatten en praktische tips voor conversie- en customer experience optimalisatie in het digitale tijdperk.
Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?
Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord
Je had vorig jaar 24 A/B-testen met een significant positief resultaat. Gemiddeld hadden ze drie procent effect op transacties, maar na implementatie van al deze winnaars in de loop van het jaar is je transactievolume niet met 24 x drie procent = 72% gestegen. Hoe kan dat?
Tegenwoordig kan digital marketing niet meer zonder conversieoptimalisatie (CRO). Functietitels zoals CRO specialist, CRO manager en Growth hacker vliegen je om de oren. Daarnaast is CRO vaak geïntegreerd in de werkzaamheden van iedere moderne marketeer. Ben je verantwoordelijk voor het verhogen van de conversie of eigenaar van het CRO programma in jouw organisatie? Dan biedt deze whitepaper handvatten en praktische tips. Je leert wat de acht essentiële stappen van een succesvol CRO-programma zijn. Geen stress als je al bezig bent: zie dit dan als een kans om jouw CRO programma te verbeteren.
Met het toenemend aantal webshops moet je je onderscheiden op gebruiksgemak en klantenservice om de consumenten voor je te winnen.
Conversieoptimalisatie richt zich op het optimaliseren van de conversieratio op een website. De customer journey van tegenwoordig bestaat uit meerdere touchpoints waardoor CRO alleen niet meer genoeg is. Je moet de ideale mix creëren tussen user experience (UX), pakkende advertenties en call to actions (CTA) en aansluitende persuasion tactieken. Dit noem je customer experience optimization (CXO).