DentsuACHTUNG! wordt Dentsu Creative
Bijna zeven jaar na de overname door Dentsu Aegis verdwijnt de naam van creatief bureau ACHTUNG! uit het Nederlandse landschap. De nieuwe naam luidt Dentsu Creative.
Bijna zeven jaar na de overname door Dentsu Aegis verdwijnt de naam van creatief bureau ACHTUNG! uit het Nederlandse landschap. De nieuwe naam luidt Dentsu Creative.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 3 met Pim Bouman van Gamious.
De Dutch Media Week: van 1 t/m 10 oktober gaat het over innovatie, business, journalistiek, grafisch ontwerper Jaap Drupsteen en nog veel meer.
Adobe tekent een intentieverklaring voor de aankoop van Figma, een leverancier voor cloudsoftware voor design en prototyping.
De teams van creatieve leiders groeien en ook hun invloed op de strategische keuzes van het bedrijf. Toch willen ze nóg beter gehoord worden.
Binnenkort kan iedereen die maar wil unieke, haarscherpe foto’s, muziek en video’s genereren met kunstmatige intelligente voor een paar cent per productie. Dat stellen kenners van fondsbeheerder ARK Invest na grondige technische analyses.
VC-fonds Speedinvest stapte heel vroeg in bij fotografenplatform Smiler. Oprichter en investeerder vertellen over het hoe dat proces verliep.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met marketinggrootmeester Ralph Rijks van Zalando.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer een gesprek met Arie Boomsma over verhalen maken.
De webversie van Adobe Photoshop, een van de meest populaire programma’s voor beeldbewerking en speciale effecten, wordt gratis voor iedereen met een Adobe-account,
Het bedrijfsleven schreeuwt om frisse ideeën. Tegelijk vinden bedrijven het uitdagend om creativiteit de ruimte te geven. Hoe slaag je erin beiden te doen?
Ogilvy Social.Lab Amsterdam kondigt de aanstelling van Desiree Leiprecht aan als Creative Director. Leiprecht komt oorspronkelijk uit Duitsland en verhuisde onlangs naar Nederland.
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over ‘gamification’. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
Vandaag opent ADCN de inschrijvingen voor de Dutch Creativity Awards van 2022. De Nederlandse Club voor Creativiteit heeft dit jaar gekozen voor ‘Unite to Ignite’ als thema voor de awards.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.