De toekomst van content: kwaliteit blijft leidend
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
Om verder te groeien en internationale merken beter te kunnen bedienen heeft bureau Fitzroy zich versterkt met het creatieve duo von Franquemont en Demeijer-Gorissen.
We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?
Een nieuw mediabedrijf richt zich louter op diensten Spotify en Apple Podcasts. Spot On uit Amsterdam bedenkt en maakt audioreclame specifiek voor deze kanalen.
De mede-oprichter van reclamebureau Herc, onderdeel van de ACE-groep, gaat de creatieve koers van Ace vormgeven en uitvoeren.
De druk op creatieve teams neemt toe. Let daarom op inspiratie en persoonlijke belangstelling, evenwichtige rol van data en goed opdrachtgeverschap.
Start-up Creative Fabrica uit Amsterdam haalt 61 miljoen dollar groeigeld op bij een diverse groep investeerders om zijn internationale groei te versnellen.
De global chief design officer van Dentsu Creative, Daniël Sytsma, verlaat de beursgenoteerde bureaugigant en gaat verder als zelfstandig creative director en design consultant.
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? Het slot van de negendelige interviewserie met Ruud Havenith van Story Giant over de internationale markt.
Minder dan een maand na de aankondiging heeft Microsoft een vroege preview van de website Create gelanceerd, waarmee gebruikers toegang krijgen tot creatieve apps en diensten als onderdeel van het Microsoft 365-abonnement.
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? In de negendelige interviewserie hier deel 8 met Tomas Sala over de positieve en negatieve invloed van games.
Bijna zeven jaar na de overname door Dentsu Aegis verdwijnt de naam van creatief bureau ACHTUNG! uit het Nederlandse landschap. De nieuwe naam luidt Dentsu Creative.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 3 met Pim Bouman van Gamious.
De Dutch Media Week: van 1 t/m 10 oktober gaat het over innovatie, business, journalistiek, grafisch ontwerper Jaap Drupsteen en nog veel meer.