Hoe AI kan helpen bij due diligence
Het digitaliseren van informatiestromen zorgt voor efficiëntere bedrijfsovernames. En maakt de weg vrij voor de volgende efficiëntieslag: de inzet van AI.
Het digitaliseren van informatiestromen zorgt voor efficiëntere bedrijfsovernames. En maakt de weg vrij voor de volgende efficiëntieslag: de inzet van AI.
Mensen vinden gegevensbescherming steeds belangrijker. Voor financiële gegevens geldt dat nog meer. Banken moeten daarom extra voorzichtig zijn.
Fitness en technologie hebben elkaar al een tijdje geleden ontmoet en dat zet door: meer meten, meer thuis trainen en meer flexibiliteit voor de consument.
Op 28 januari wordt in Europa en daarbuiten extra aandacht gevraagd voor privacy. Een goede reden om vooruit te blikken: vijf privacyvoorspellingen voor 2022!
Tijdens de Google EMEA product-kick-off worden nieuwe ontwikkelingen onthuld. De belangrijkste rond ‘tracking’ en ‘reporting’ van semester 2.
Start-up Purple Gaze ontwikkelde een systeem voor het vastleggen van oogbewegingen (‘eye-trakcing’). Een gesprek met mede-oprichter Kirill Korotaev.
Goede data en goed ontworpen data-analyse strategieën maken agile werken niet alleen mogelijk, maar maken het ook actiegericht en meetbaar.
Het afgelopen jaar zagen we vooral de opkomst van de data cloud, maar wat worden de datatrends in 2022 die je in de gaten moet houden?
In 2023 neemt de industrie afscheid van 3rd party cookies. Hoe kunnen online marketeers zich hierop voorbereiden?
De mogelijkheid om consumenten inzicht te geven in informatie die inspeelt op hun veranderende interesses en zorgen, trekt de steeds grotere groep bewuste consumenten aan.
In dit whitepaper lees je hoe je MDM kunt inzetten als een verbonden, flexibele en schaalbare oplossing voor IT uitdagingen.
Hoe vergroten mediabedrijven hun omzetkansen en vinden zij praktische toepassingen door marketingdata gericht in te zetten?
AI wordt soms bij recruitment ingezet om vooroordelen weg te nemen. De werkelijkheid is ingewikkelder: ook de input-data kunnen vooroordelen bevatten.
Het nieuwe jaar is net begonnen en met de kennis van nu kunnen we inschatten hoe 2022 er mogelijk uit gaat zien. Hier mijn voorspellingen wat cybersecurity betreft.
Het Customer Data Platform is een belangrijk middel om inzicht te krijgen in klantgedrag. Zo zet je een CDP effectief op.