Data Privacy Day: vijf voorspellingen voor privacy in 2022
Op 28 januari wordt in Europa en daarbuiten extra aandacht gevraagd voor privacy. Een goede reden om vooruit te blikken: vijf privacyvoorspellingen voor 2022!
Op 28 januari wordt in Europa en daarbuiten extra aandacht gevraagd voor privacy. Een goede reden om vooruit te blikken: vijf privacyvoorspellingen voor 2022!
Tijdens de Google EMEA product-kick-off worden nieuwe ontwikkelingen onthuld. De belangrijkste rond ‘tracking’ en ‘reporting’ van semester 2.
Start-up Purple Gaze ontwikkelde een systeem voor het vastleggen van oogbewegingen (‘eye-trakcing’). Een gesprek met mede-oprichter Kirill Korotaev.
Goede data en goed ontworpen data-analyse strategieën maken agile werken niet alleen mogelijk, maar maken het ook actiegericht en meetbaar.
Het afgelopen jaar zagen we vooral de opkomst van de data cloud, maar wat worden de datatrends in 2022 die je in de gaten moet houden?
In 2023 neemt de industrie afscheid van 3rd party cookies. Hoe kunnen online marketeers zich hierop voorbereiden?
De mogelijkheid om consumenten inzicht te geven in informatie die inspeelt op hun veranderende interesses en zorgen, trekt de steeds grotere groep bewuste consumenten aan.
In dit whitepaper lees je hoe je MDM kunt inzetten als een verbonden, flexibele en schaalbare oplossing voor IT uitdagingen.
Hoe vergroten mediabedrijven hun omzetkansen en vinden zij praktische toepassingen door marketingdata gericht in te zetten?
AI wordt soms bij recruitment ingezet om vooroordelen weg te nemen. De werkelijkheid is ingewikkelder: ook de input-data kunnen vooroordelen bevatten.
Het nieuwe jaar is net begonnen en met de kennis van nu kunnen we inschatten hoe 2022 er mogelijk uit gaat zien. Hier mijn voorspellingen wat cybersecurity betreft.
Het Customer Data Platform is een belangrijk middel om inzicht te krijgen in klantgedrag. Zo zet je een CDP effectief op.
Veel organisaties maken (gratis) gebruik van Google Analytics. Maar wat zijn de voordelen en extra features van de betaalde versie: Google Analytics 360?
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat het werk van online marketeers in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen? Elf DDMA-experts blikken vooruit op de grootste trends in data-driven marketing voor 2022.
Elke fusie en bedrijfsovername begint met een kop koffie. Dan komen de informatiestromen rond due diligence op gang. Hoe bereid je je hier goed op voor?