Waarom durven marketeers bij banken hun goudmijn aan data niet te gebruiken?
Marketeers moeten ervan doordrongen zijn dat CRM een strategie is die ondersteund wordt door een systeem. En niet andersom.
Marketeers moeten ervan doordrongen zijn dat CRM een strategie is die ondersteund wordt door een systeem. En niet andersom.
Updaten of niet? Ook bij Google Analytics 4 zie je dat niet iedereen meteen overstapt. Toch is het verstandig dat voor het einde van het jaar wel te doen.
De problemen met cookies zijn niet voorbij: België en Ierland hebben het meest gebruikte framework voor het vragen van toestemming voor cookies afgekeurd.
Wat is er nodig voor een inclusieve en economisch weerbare stad? Twee experts over het aanpakken van grootstedelijke problemen en voorbeelden in Nederland.
Algoritmes en data brengen risico’s met zich mee. Controle is een taak waar juist ook het senior management zich bewuster mee moet bemoeien.
Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
Machine learning wordt op veel gebieden en in verschillende sectoren al concreet toegepast. De mogelijkheden zijn vrijwel onuitputtelijk. Een overzicht […]
Steeds meer interactie met onze klanten en prospects gaat via de platformen van Big Tech. Hoe kom je als marketeer met een goed alternatief?
Facebook is nu Meta, maar de problemen zijn niet opgelost. Consumenten willen meer privacy en databescherming. Daarop heeft het bedrijf nog geen antwoord.
E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.
Wat is de toekomst van Digital Marketing in een cookieless tijdperk? En hoe kan je hier als organisatie optimaal op voorbereiden?
Verouderde praktijken kunnen toch vaak lang doorgaan. Dit zijn zeven veelgemaakte fouten die je vrij eenvoudig kunt vermijden of herstellen.
Hoe het Vodafone/Ziggo is gelukt om de omzet uit e-commerce te verdubbelen in 2 jaar tijd? Data-driven marketing.
In dit whitepaper onderzoeken we de toegevoegde waarde die klantdata kan brengen aan je customer journey. Door met een Customer Data Platform (CDP) te werken, kan je personalisatie grootschalig toepassen.