Voorkom deze zeven dure marketingfouten
Verouderde praktijken kunnen toch vaak lang doorgaan. Dit zijn zeven veelgemaakte fouten die je vrij eenvoudig kunt vermijden of herstellen.
Verouderde praktijken kunnen toch vaak lang doorgaan. Dit zijn zeven veelgemaakte fouten die je vrij eenvoudig kunt vermijden of herstellen.
Hoe het Vodafone/Ziggo is gelukt om de omzet uit e-commerce te verdubbelen in 2 jaar tijd? Data-driven marketing.
In dit whitepaper onderzoeken we de toegevoegde waarde die klantdata kan brengen aan je customer journey. Door met een Customer Data Platform (CDP) te werken, kan je personalisatie grootschalig toepassen.
Datagestuurde attributie in digitale marketing staat onder druk vanwege wettelijke en technische beperkingen. Wat brengt de toekomst?
Dataverzameling en tracking worden steeds lastiger. Een deel van de oplossing is server-side tracking. Lees verder en beoordeel of je er klaar voor bent.
Verzamelen, opschonen en verrijken: zo haal je meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data.
Vanaf 2022 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel van 56%). En nu?
Bij het gebruik van clouddiensten zijn encryptie en versleuteling essentieel. Denk daarbij ook aan een goed beheer van de verschillende encryptiesleutels.
Door de inzet van retourplatforms en data-analyse slaagde online kofferverkoper Travelbags erin het aantal retouren terug te brengen.
Marketing met behulp van tracking en analyse ondergaat een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?
Op reis als je een beperking hebt? Lang niet overal kun je in een rolstoel terecht. Start-up Wheel the World pakt dit probleem aan met een boekingsplatform.
Als je als retailbrand serieus werk wil maken van personalisatie op schaal en nog geen CRM-manager in huis hebt, moet je er nu één aannemen.
Steeds meer wordt met het ‘as-a-service’-model aangeboden. Op het gebied van IT-diensten en devices biedt dat voordelen voor kleine en grote bedrijven.
Een overheid die effectief op de samenleving reageert is afhankelijk van digitale competenties en correct datagebruik. Die maken of breken het vertrouwen.
Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.