Het belang van productdatabeheer voor een optimale klantervaring
Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.
Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.
Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering toe. Ook mediabedrijf Agrio moest het roer omgooien. De ervaringen van Arjan Goorman, Hoofd Marketing.
Kunstmatige intelligentie krijgt invloed op steeds meer zaken in ons dagelijks leven. De visie van 40 experts in één e-book.
De verwachtingen van consumenten stijgen. Hoe zorg je dat je relevant blijft? Met een Progressive Web App (PWA) heb je het antwoord binnen handbereik.
De combinatie fysieke-winkels-plus-webshop is een goudmijn van klantinformatie. BCC koos voor een Customer Data Platform om meer met de data te kunnen doen.
Om duurzaamheid te stimuleren moet je weten voor welke CO2-uitstoot je bedrijf verantwoordelijk is. Krijg dus inzicht in data uit je hele supply chain.
De afgelopen jaren draaiden om de invloed van de coronapandemie op de manier waarop mensen winkelen. Wat is precies de invloed hiervan op consumentengedrag?
Een cloud data warehouse met veel tools eromheen: dat is de moderne data stack. Wat kan zo’n data stack, welke mogelijkheden zijn er, en hoe werk je ermee?
Een uitgebreide duik in de acht belangrijkste trends die consumentengedrag (gaan) bepalen: technologie, economie, metaverse en meer.
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
De witte standaardman bepaalt nog altijd hoe dingen worden vormgegeven. Het groeiende gebruik van AI maakt de noodzaak voor meer bewustwording nog groter.
Hoe ga je bij Data Science van een abstracte term naar praktische toepassingen? Voorbeelden en advies om meer waarde uit data te halen.
Het digitaliseren van informatiestromen zorgt voor efficiëntere bedrijfsovernames. En maakt de weg vrij voor de volgende efficiëntieslag: de inzet van AI.
Mensen vinden gegevensbescherming steeds belangrijker. Voor financiële gegevens geldt dat nog meer. Banken moeten daarom extra voorzichtig zijn.
Fitness en technologie hebben elkaar al een tijdje geleden ontmoet en dat zet door: meer meten, meer thuis trainen en meer flexibiliteit voor de consument.