Universal Analytics stopt in juli 2023: verder met Google Analytics 4
Vanaf 1 juli 2023 stopt de verwerking van data in Universal Analytics. Hiermee wordt Universal Analytics uitgefaseerd. De opvolger is Google Analytics 4.
Vanaf 1 juli 2023 stopt de verwerking van data in Universal Analytics. Hiermee wordt Universal Analytics uitgefaseerd. De opvolger is Google Analytics 4.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?
Investeringsmaatschappijen beheren portfolio’s voor meerdere ondernemingen. Hoe houd je als investeerder digitaal grip op alle informatie en ontwikkelingen?
AI in de praktijk: start-up Deeploy zorgt voor correcte toepassing van AI door organisaties. Want als je het niet kunt uitleggen gaat het uiteindelijk mis.
Na Apple’s Safari en Mozilla’s Firefox stopt ook Google Chrome vanaf 2023 met het ondersteunen van third party cookies. Hoe kun je jezelf voorbereiden?
Consumenten hebben een hekel aan third-party cookies. Heel veel first-party data verzamelen is niet de oplossing. Zet in op privacy en transparantie.
Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.
Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering toe. Ook mediabedrijf Agrio moest het roer omgooien. De ervaringen van Arjan Goorman, Hoofd Marketing.
Kunstmatige intelligentie krijgt invloed op steeds meer zaken in ons dagelijks leven. De visie van 40 experts in één e-book.
De verwachtingen van consumenten stijgen. Hoe zorg je dat je relevant blijft? Met een Progressive Web App (PWA) heb je het antwoord binnen handbereik.
De combinatie fysieke-winkels-plus-webshop is een goudmijn van klantinformatie. BCC koos voor een Customer Data Platform om meer met de data te kunnen doen.
Om duurzaamheid te stimuleren moet je weten voor welke CO2-uitstoot je bedrijf verantwoordelijk is. Krijg dus inzicht in data uit je hele supply chain.
De afgelopen jaren draaiden om de invloed van de coronapandemie op de manier waarop mensen winkelen. Wat is precies de invloed hiervan op consumentengedrag?
Een cloud data warehouse met veel tools eromheen: dat is de moderne data stack. Wat kan zo’n data stack, welke mogelijkheden zijn er, en hoe werk je ermee?
Een uitgebreide duik in de acht belangrijkste trends die consumentengedrag (gaan) bepalen: technologie, economie, metaverse en meer.