More stories

Premium

Fabrique zet nieuwe koers in

Designbureau Fabrique zet een nieuwe, aangescherpte positionering in de markt. Naast het designwerk in het digitale domein wil het ook zijn expertise in het fysieke domein, industrieel ontwerp, beter naar voren brengen.

Digital Agencies

eFocus verandert naam in Valtech

Digital agency eFocus neemt afscheid van zijn naam en neemt die van de nieuwe eigenaar aan: Valtech. De naamsverandering vindt vandaag plaats.

B2B Digital
Premium

Lukkien opent vestiging in Amsterdam

Marketingbureau Lukkien heeft sinds enkele dagen een vestiging aan de Herengracht in Amsterdam.

Digital Agencies
Premium

Arthur Clement in raad van advies Burst

Arthur Clement van Tiny Riot Fremantle Media treedt toe tot de raad van advies van digitale productiebureau Burst uit Rotterdam.

Digital Agencies
Premium

Twee strategische aanstellingen bij WE ARE Pi

Creatief bureau WE ARE Pi uit Amsterdam stelt de voormalig VICE Media Global Executive Producer aan, Ravi Amaratunga, en digitaal strateeg JaKenna Gilbert.

Digital Agencies
Premium

Kris Smith (ex-AKQA) wordt Europa-baas MediaMonks

Creatief productiebureau MediaMonks heeft voormalig general manager van AKQA Kris Smith aangesteld eindverantwoordelijke voor de Europese activiteiten.

Digital Agencies

Clever°Franke opent kantoor in Chicago

Creatief ontwerpbureau Clever°Franke opent kantoor in de VS, in de kantoren van incubator 1871 in Chicago.

Creative
Premium

Tess Rutgers naar Wunderman Amsterdam

Tess Rutgers wordt hoofd Business Development bij Wunderman Amsterdam naast CEO Antoinette Hoes. In haar rol zal Rutgers verantwoordelijk zijn voor het uitdragen van Wunderman Amsterdams credo ‘Creatively driven, data inspired’.

Digital Agencies

Albertine Piels (Hackastory): ‘Innoveren doe je met een open blik’

Hackastory organiseert op verzoek van internationale media organisaties hackathons waarbij ontwerpers, ontwikkelaars en journalisten samen nieuwe digitale concepten maken. Albertine Piels in gesprek met Fast Moving Targets.

Publishing

Vinden én behouden personeel creatieve teams blijkt lastig

Bedrijven hebben moeite om de juiste mensen aan te trekken voor creatieve teams. Die samenwerkingsverbanden van onder meer designers spelen binnen bedrijven een steeds grotere rol, maar het blijkt lastig daarvoor geschikte personen te vinden én te behouden.

Recruitment

Toekomstvisie Mobiel: intuïtieve techniek, emotionele data en fluïde content

Ter voorbereiding op haar keynote ‘The Future of Mobile’, en met het frisse iOS10 vers geïnstalleerd op mijn iPhone, vond Brechtje de Leij het tijd om haar gedachten te laten gaan over hoe ik die toekomst van mobiel zie. En dat zijn er heel wat.

Mobile

Design Thinking: de nieuwe bedrijfsmentaliteit als sleutel tot innovatie

General Electric (GE) is nu nog één van ’s werelds grootste bouwers van industriële producten. In 2020 wil GE een top tien softwarebedrijf zijn. Die ontwikkeling zegt een hoop over de rol van designers.

Service Design
Premium

aFrogleap designt nieuwe app NUsport

Mobiele bureau aFrogleap gaat al het creatieve en designwerk voor NU.nl doen. Het eerste resultaat van die samenwerking is de lancering van de nieuwe app voor NUsport.

Digital Agencies

WeTransfer: ‘Bedrijven zetten design veel te weinig in’

Winnaar van de LOEY Award 2016 en oprichter van bestandsuitwisselingsdienst WeTransfer Bas Beerens vertelt tijdens de uitreiking over het succes van WeTransfer.

Digital Design
Premium

Studio Dumbar wordt onderdeel van Dept

Het bekende ontwerpbureau Studio Dumbar wordt onderdeel van Dept, het bedrijvennetwerk van onder meer TamTam en Expand Online en a friend of mine. “Hierdoor kunnen we het best relevant werk blijven leveren”, zegt verkopend directeur Tom Dorresteijn.

Digital Agencies