Achter de schermen bij de ABN AMRO-apps: Het succesverhaal van Tikkie (1/3)
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen van ABN AMRO’s Tikkie.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen van ABN AMRO’s Tikkie.
Er is behoefte aan gedetailleerde informatie over kunstwerken, maar meestal is die erg versnipperd. Voor Van Gogh is er nu één platform over alle werken.
Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.
Smishing: kwaadaardige links verstuurd via tekstberichten. Deze vorm van oplichting neemt sterk toe. Elke organisatie dient zich er actief tegen te wapenen.
Zeven jaar na de lancering steekt de extra beveiligde e-maildienst Protonmail zich in een nieuw grafisch jasje.
Is de webshop wel toegankelijk voor bezoekers met een handicap? Wetten dwingen ertoe om daarover na te denken. Een nieuwe zelfscanner van Thuiswinkel.org helpt ondernemers hun gedachten hierover te ordenen.
Voor de groei van je bedrijf zijn er, gezien vanuit performance marketing, verschillende uitdagingen en kansen. De vijf belangrijkste trends op een rij.
Met een Progressive Web App combineer je de functionaliteiten van een native app met die van een webshop. Voorbeelden van PWA-webshops uit de praktijk.
Vanaf komende zomer worden er strengere wettelijke eisen gesteld aan het design van websites en apps. Ze moeten namelijk voldoen aan een bepaalde set minimumeisen voor de toegankelijkheid.
De gebruiksvriendelijkheid van een website is belangrijk voor het behalen van bedrijfsresultaat. De tien vuistregels van UX-pionier Jakob Nielsen.
Hoe leren jonge gevangenen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden? De Dienst Justitiële Inrichtingen kreeg dat voor elkaar met een interactieve game.
Recruitment en een 17-daags event samenbrengen in één site. Dat was de uitdaging bij de bouw van een nieuw platform voor Erasmus Recruitment (ER). Een overzicht van de gemaakte keuzes.
DPG Media wilde z’n marketing automation verder uitrollen. Een nieuw platform creëert nu voor elke bezoeker automatisch content op basis van real-time data.
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Veel apps slaan in de praktijk de plank mis. Waarschijnlijk sluit het ontwerp niet goed aan bij het daadwerkelijke probleem van de eindgebruiker.