De juiste merk- en productinformatie op het digitale schap
Om online klanten een goed beeld te geven van je producten is presentatie heel belangrijk. Tips voor het verbeteren van je plek in de digitale schappen.
Om online klanten een goed beeld te geven van je producten is presentatie heel belangrijk. Tips voor het verbeteren van je plek in de digitale schappen.
De digitale zorg is vol in beweging. René Kock, oprichter van everywhereIM, ontwikkelt apps voor de medische wereld om de zorg meetbaar en beter te maken.
Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.
Met miljoenen datapunten en foto’s van cameravallen werd ‘Unseen Empire’ ontwikkeld: een datagestuurd spel waarmee gamers zich wildlife researcher wanen.
Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een interview met Roland Booijen over de app voor ABN AMRO’s eigen klanten.
Een succesvolle banner is precisiewerk. Denk na over formaten, het doel, verschillende klanten, en test en meet. Lees hier richtlijnen met voorbeelden.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen over ABN AMRO’s Grip.
Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.
Goede UX en UI zijn niet onderscheidend meer, en zelfs niet altijd nodig. Vraag je af: wat doen we, hoe onderscheidt ons bedrijf zich? Ontwerp dáárvoor.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen van ABN AMRO’s Tikkie.
Er is behoefte aan gedetailleerde informatie over kunstwerken, maar meestal is die erg versnipperd. Voor Van Gogh is er nu één platform over alle werken.
Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.
Smishing: kwaadaardige links verstuurd via tekstberichten. Deze vorm van oplichting neemt sterk toe. Elke organisatie dient zich er actief tegen te wapenen.
Zeven jaar na de lancering steekt de extra beveiligde e-maildienst Protonmail zich in een nieuw grafisch jasje.