National Glamour Day: zo val je op als online retailer
Op National Glamour Day wordt zowel offline als online gestrooid met hoge kortingen en zachte prijzen voor de modebewuste consument.
Op National Glamour Day wordt zowel offline als online gestrooid met hoge kortingen en zachte prijzen voor de modebewuste consument.
Het luxe fashion platform Winkelstraat.nl heeft vanaf heden ook modewinkels uit Groot-Brittannië in het portfolio. Deze toevoeging is het startschot voor samenwerkingen met luxe modehuizen in steden als Londen en Manchester.
Online supermarkt Picnic wil uitbreiden naar Engeland en Frankrijk en geeft het idee dat die landen niet de laatste nieuwe gebieden zijn.
De uitbraak van COVID-19 heeft zoals verwacht in het tweede kwartaal van 2020 een grote impact gehad op de e-commercesector. Dat blijkt uit de meest recente Thuiswinkel Markt Monitor, het onderzoek naar online consumentenbestedingen in Nederland.
Albert Heijn breidt zijn thuisleveringen in Vlaanderen flink uit. Vanaf volgende week kunnen klanten uit nog eens zes gemeentes in de regio Antwerpen online boodschappen aan huis laten leveren.
Pakketdienst DPD opent een nieuw distributiecentrum op bedrijventerrein de Nieuwe Liede in Vijfhuizen. Daarmee vergroot DPD haar logistieke capaciteit naar 13,3 miljoen pakketten per jaar en speelt hiermee in op de groeiende vraag in de regio Groot-Amsterdam.
Het evenementen- en beurscomplex RAI zette onlangs als gevolg van corona dertig procent van zijn personeel op straat. De ontslaggolf valt zwaar, zo erkent Remco Pot, manager exhibitor services, vandaag op B2B Digital.
De totale cross-border e-commerce markt in Europa vertegenwoordigt een omzet van 143 miljard euro in 2019 (exclusief reizen), waarvan 84 miljard, of 59 procent, wordt gegenereerd door marktplaatsen. Dat blijkt uit een studie uitgevoerd door CBCommerce met ondersteuning van FedEx Express en Worldline.
Albert Heijn lanceert vandaag een nieuwe, gratis bezorgdienst voor kleine huishoudens: AH Compact.
Salesforce kondigt een nieuwe dienst Digital 360 aan. Daarbij worden nieuwe innovaties van het Salesforce Customer 360-platform ingezet om zoals het bedrijf het formuleert ‘digitale leiders te helpen hun klantbetrokkenheid te transformeren’.
PostNL gaat volgend jaar meldingen versturen wanneer de pakketbezorger bijna aan de deur is. Dat bevestigt de pakketbezorger tegenover Emerce.
Prime Day, het koopjesfeest van Amazon, wordt naar verluidt dit jaar op 13 oktober gehouden. Personeel in de VS mag in de periode van 13 tot 20 oktober geen vakantie nemen, weet Cnet.
Wanneer je verkoopt op een marktplaats, zijn er twee manieren waarop je klanten je producten kunnen zien: via organische product vertoningen en / of advertenties.
Mooi Parfumerie wil in de tweede helft van volgend jaar zijn eerste webshop te lanceren. Dat vertelt commercieel directeur Kees van Beem in gesprek met RetailTrends.
Moderne technologie achter e-commerce heeft de manier waarop bedrijven en consumenten zaken doen drastisch veranderd. Met name voor B2B-bedrijven is het juist nú belangrijk om e-commerce te omarmen, net zoals hun B2C-tegenhangers eerder hebben gedaan. De belangrijkste reden hiervoor is dat zakelijke kopers hun zakelijke koopervaringen vergelijken met hun consumentenervaringen, gesterkt door digitale technologieën. Ze verwachten een consistente en persoonlijke ervaring bij elke stap van hun aankooptraject.