More stories

Premium

Mailchimp overweegt verkoop

Email expert Mailchimp overweegt een verkoop tegen een waardering van 10 miljard dollar, meldt Bloomberg.

E-mailmarketing
Premium

Moederbedrijf Spotler lijft Squeezely in

De Spotler Group neemt branchegenoot Squeezely op in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.

Digital Agencies

E-mailmarketing in 2020 geanalyseerd: Impact corona en andere trends

In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.

E-mailmarketing

Het post-corona winkelgedrag: Wat is er anders?

Meer online aankopen én vatbaarder voor marketing-e-mails blijkt uit de Shopping Index van Voyado. Vooral jongeren gaan in op gepersonaliseerde e-mails.

E-commerce
Premium

E-mailmarketing nauwelijks meer op zichzelf uitgeoefend

E-mailmarketing wordt bijna niet meer op zichzelf uitgeoefend. Slechts 30 procent van de respondenten besteedt zijn tijd bijna volledig tot volledig aan e-mailmarketing. Onder adverteerders is dit zelfs 25 procent. Dat blijkt uit onderzoek van de DDMA Commissie E-mail, uitgevoerd in de aanloop naar de DDMA Email Summit 2021.

E-mailmarketing
Premium

Carglass Nederland, YoungCapital en bol.com zijn genomineerd voor de beste E-mail Campagne

Carglass Nederland, YoungCapital en bol.com zijn genomineerd voor de beste E-mail Campagne van 2021. Daarnaast maken Patrick van Wattum (Mailcampaigns), Quint Wapenaar (Basic-Fit) en Niels Gleditzsch (Albert Heijn) kans op de titel van E-mail Professional van het jaar. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Summit op donderdag 30 september.

E-mailmarketing

ANWB: meer respons met een nieuwe verjaardags-mailing

Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.

Marketing

Come to the dark side met Dark Mode

Dit whitepaper legt uit waarom Dark Mode, donkere interfaces, een steeds belangrijkere voorkeur is in e-mails.

E-mailmarketing

Werk slimmer, niet harder, met behulp van marketing automation

E-mailen naar je doelgroep valt goed te automatiseren. Welke 5 stadia zijn er en hoe zorg je dat klanten terugkeren?

B2B Digital
Premium

Inschrijving DDMA E-mail Awards geopend

De inschrijving voor de Beste E-mail Campagne, E-mail Professional van het Jaar en de Battle of the Agencies als onderdeel van de DDMA Email Summit is vandaag geopend. Early-bird tickets voor de Email Summit zijn ook vanaf vandaag te koop.

E-mailmarketing

E-mailmarketing voor e-commerce

Verbeter met de tips uit dit whitepaper in 3 stappen je e-mailmarketing: start bij je e-maillijst, personaliseer je content en voorkom de spamfilter.

E-mailmarketing

Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren

Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.

B2B Digital

Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing

In het ebook ‘Verbeter in 10 stappen je e‑mail marketing’ ontdek je of je op de goede weg bent en waar je nog extra stappen kunt zetten.

E-mailmarketing

Vijf tips voor datagedreven marketing die echt werken

Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet. 

B2B Digital

Hoe Mora 1000 snackbars liet meedoen met de Sinterklaascampagne via e-mail marketing

MailCampaigns vertelt over een actie voor Mora: de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten.

E-mailmarketing