More stories

E-mailmarketing voor e-commerce

Verbeter met de tips uit dit whitepaper in 3 stappen je e-mailmarketing: start bij je e-maillijst, personaliseer je content en voorkom de spamfilter.

E-mailmarketing

Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren

Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.

B2B Digital

Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing

In het ebook ‘Verbeter in 10 stappen je e‑mail marketing’ ontdek je of je op de goede weg bent en waar je nog extra stappen kunt zetten.

E-mailmarketing

Vijf tips voor datagedreven marketing die echt werken

Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet. 

B2B Digital

Hoe Mora 1000 snackbars liet meedoen met de Sinterklaascampagne via e-mail marketing

MailCampaigns vertelt over een actie voor Mora: de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten.

E-mailmarketing

Retention starts with Hello: automatiseer je e-mail

Geautomatiseerde e-mail is een sleutelcomponent van de marketing mix, als de juiste mail op het juiste moment arriveert. Vergroot je ROI in vijf stappen.

E-commerce

In 5 stappen naar een succesvolle business case voor online B2B-marketing

Wat mag een lead maximaal kosten? Hoe je met een gedegen business case en continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.

B2B Digital

Tripolis integreert Add to Favorites en Webpower

E-mailmarketingspecialist Tripolis integreert Add to Favorites en Webpower in de eigen organisatie.

E-mailmarketing

E-mail at scale. Hoe New Skool Media zijn strategie organiseert over 18 merken

New Skool Media telt 18 mediamerken, 20 marketeers en 20 redacteuren. Jaarlijks versturen zij honderden campagnes. In dit webinar leer je hoe deze uitgever via een gestructureerd aanpak alle medewerkers in staat stelt zelfstandig, eenvoudig en succesvol talloze gepersonaliseerde campagnes te versturen.

B2B Digital

Haal meer uit je database met segmentatie en profielverrijking

Tegenwoordig draait e-mailmarketing om meer dan het verzenden van e-mails alleen. Het onderhouden en verrijken van databases behoort vandaag de dag tot het takenpakket van elke moderne E-mail Marketeer of Campaign Manager. Daarnaast beschikken veel organisatie beschikken over (rote of zelfs enorme e-maildatabases vol waardevolle inzichten, die je met wat analysewerk in kunt zetten om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Deze whitepaper beschrijft hoe je dit in drie stappen kunt doen.

B2B Digital

Customer Experience: Dit is waarom je klanten verliest!

Het jaarlijkse eCommerce trendrapport ‘Hitting The Mark’ van dotdigital heeft honderd merken waaronder HEMA, bol.com en G-Star RAW gescoord op basis van best practices voor e-mail, omnichannel-acceptatie en gebruikerservaring. Benieuwd welke tips & tricks je hieruit kunt toepassen? En hoe een optimale customer experience eruit ziet? Krijn Schuurman gaat hierover in gesprek met Niels Kolijn (dotdigital) en Michael Straathof (100%EMAIL).

B2B Digital

Laat je e-commerce business groeien met e-mailmarketing

Ondanks geruchten over afname van de effectiviteit van e-mailmarketing, blijft e-mail de krachtigste van de online kanalen. En de door marketeers gerapporteerde resultaten spreken voor zich: e-mailmarketing heeft nog steeds een zeer positieve ROI, blijkt uit cijfers van DMA. Naast de basisprincipes beschrijft deze whitepaper de best practices om je e-commerce business te laten groeien met e-mailmarketing.

B2B Digital

Best practices voor een optimale e-mail deliverability

Campaign managers en online marketeers besteden veel tijd en aandacht aan het ontwikkelen van hun e-mailcampagne(s). Er wordt goed nagedacht over de body tekst, onderwerpsregel en creatieve elementen om na verzending de leads, replies en resultaten binnen te zien stromen. Klinkt ideaal toch? Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, soms komt je e-mail niet in de inbox van de ontvanger – met alle gevolgen van dien. Deze whitepaper beschrijft best practices voor het verbeteren van de deliverability van je e-mails.

B2B Digital

Wie lange termijn winst wil, focust op acquisitie en retentie

De algehele e-commerce strategie van online retailers wordt bepaald door het business model. Je kunt twee typen businessmodellen onderscheiden: het model dat hoofdzakelijk gericht is op eenmalige aankopen en het model waarbij de nadruk ligt op het genereren van herhaalaankopen. De verschillen komt vaak heel duidelijk naar voren in de productlevenscyclus. Wie lange termijn winst wil, richt zich op acquisitie én retentie. Om dit succesvol uit te rollen zul je inzicht moeten creëren in klantgedrag en dat begint met een deepdive in de data. Deze whitepaper biedt handvatten voor het ontwikkelen van een succesvolle online marketing strategie op basis van acquisitie en retentie.

B2B Digital

25 lessen over het selecteren van moderne technologie en services

Het kopen van marketingtechnologie kan een verwarrend proces zijn waarbij je moet jongleren met marketing, technologie en menselijke zorgen. Ook moet je navigeren door een landschap technologieleveranciers en serviceproviders. In deze whitepaper deelt Deane Barker zijn vijfentwintig lessen over het selecteren van de juiste technologieën en services. Hij deelt zijn successen, mislukkingen en soms cynische perspectieven. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen

B2B Digital