E-mailmarketing voor e-commerce
Verbeter met de tips uit dit whitepaper in 3 stappen je e-mailmarketing: start bij je e-maillijst, personaliseer je content en voorkom de spamfilter.
Verbeter met de tips uit dit whitepaper in 3 stappen je e-mailmarketing: start bij je e-maillijst, personaliseer je content en voorkom de spamfilter.
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.
In het ebook ‘Verbeter in 10 stappen je e‑mail marketing’ ontdek je of je op de goede weg bent en waar je nog extra stappen kunt zetten.
Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet.
MailCampaigns vertelt over een actie voor Mora: de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten.
Geautomatiseerde e-mail is een sleutelcomponent van de marketing mix, als de juiste mail op het juiste moment arriveert. Vergroot je ROI in vijf stappen.
Wat mag een lead maximaal kosten? Hoe je met een gedegen business case en continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.
E-mailmarketingspecialist Tripolis integreert Add to Favorites en Webpower in de eigen organisatie.
New Skool Media telt 18 mediamerken, 20 marketeers en 20 redacteuren. Jaarlijks versturen zij honderden campagnes. In dit webinar leer je hoe deze uitgever via een gestructureerd aanpak alle medewerkers in staat stelt zelfstandig, eenvoudig en succesvol talloze gepersonaliseerde campagnes te versturen.
Tegenwoordig draait e-mailmarketing om meer dan het verzenden van e-mails alleen. Het onderhouden en verrijken van databases behoort vandaag de dag tot het takenpakket van elke moderne E-mail Marketeer of Campaign Manager. Daarnaast beschikken veel organisatie beschikken over (rote of zelfs enorme e-maildatabases vol waardevolle inzichten, die je met wat analysewerk in kunt zetten om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Deze whitepaper beschrijft hoe je dit in drie stappen kunt doen.
Het jaarlijkse eCommerce trendrapport ‘Hitting The Mark’ van dotdigital heeft honderd merken waaronder HEMA, bol.com en G-Star RAW gescoord op basis van best practices voor e-mail, omnichannel-acceptatie en gebruikerservaring. Benieuwd welke tips & tricks je hieruit kunt toepassen? En hoe een optimale customer experience eruit ziet? Krijn Schuurman gaat hierover in gesprek met Niels Kolijn (dotdigital) en Michael Straathof (100%EMAIL).
Ondanks geruchten over afname van de effectiviteit van e-mailmarketing, blijft e-mail de krachtigste van de online kanalen. En de door marketeers gerapporteerde resultaten spreken voor zich: e-mailmarketing heeft nog steeds een zeer positieve ROI, blijkt uit cijfers van DMA. Naast de basisprincipes beschrijft deze whitepaper de best practices om je e-commerce business te laten groeien met e-mailmarketing.
Campaign managers en online marketeers besteden veel tijd en aandacht aan het ontwikkelen van hun e-mailcampagne(s). Er wordt goed nagedacht over de body tekst, onderwerpsregel en creatieve elementen om na verzending de leads, replies en resultaten binnen te zien stromen. Klinkt ideaal toch? Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, soms komt je e-mail niet in de inbox van de ontvanger – met alle gevolgen van dien. Deze whitepaper beschrijft best practices voor het verbeteren van de deliverability van je e-mails.
De algehele e-commerce strategie van online retailers wordt bepaald door het business model. Je kunt twee typen businessmodellen onderscheiden: het model dat hoofdzakelijk gericht is op eenmalige aankopen en het model waarbij de nadruk ligt op het genereren van herhaalaankopen. De verschillen komt vaak heel duidelijk naar voren in de productlevenscyclus. Wie lange termijn winst wil, richt zich op acquisitie én retentie. Om dit succesvol uit te rollen zul je inzicht moeten creëren in klantgedrag en dat begint met een deepdive in de data. Deze whitepaper biedt handvatten voor het ontwikkelen van een succesvolle online marketing strategie op basis van acquisitie en retentie.
Het kopen van marketingtechnologie kan een verwarrend proces zijn waarbij je moet jongleren met marketing, technologie en menselijke zorgen. Ook moet je navigeren door een landschap technologieleveranciers en serviceproviders. In deze whitepaper deelt Deane Barker zijn vijfentwintig lessen over het selecteren van de juiste technologieën en services. Hij deelt zijn successen, mislukkingen en soms cynische perspectieven. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen