Ellen van den Berghe nieuwe Chief Marketing Officer RTL Nederland
Ellen van den Berghe (35) is per direct de nieuwe Chief Marketing Officer binnen RTL Nederland. Hiermee volgt zij Lucien Brouwer op die eind van vorig jaar RTL Nederland verliet.
Ellen van den Berghe (35) is per direct de nieuwe Chief Marketing Officer binnen RTL Nederland. Hiermee volgt zij Lucien Brouwer op die eind van vorig jaar RTL Nederland verliet.
In Nederland groeide Viaplay afgelopen jaar tot boven de miljoen abonnees. Internationaal steeg het klantenbestand met 83 procent tot 7,3 miljoen.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft Equinox Dynamic uit Curaçao en Domiseda and Partners s.r.o. uit Slowakije beiden een boete opgelegd van 900.000 euro (totaal 1,8 miljoen euro). Zij boden zonder de vereiste vergunning spelers in Nederland gelegenheid tot het deelnemen aan kansspelen.
Met het vrijgeven van ChatGPT eind vorig jaar was Generative AI ineens overal. Interessant, maar vooral nog spielerei. Met Nederlandse kenners bogen we ons over verschillende use cases en de toekomstverwachtingen. ‘De truc is om te weten hoe je verschillende tools aan elkaar knoopt.’
Facebook en Instagram hebben, zoals eerder aangekondigd, oud-president Trump weer toegang gegeven tot hun platforms.
Voetballiefhebbers kunnen vanaf vandaag de officiële app van de Eredivisie downloaden. De Eredivisie hoopt met het alles-in-één platform de digitale fanbeleving te vergroten en Nederlandse voetbalfans dichter bij de competitie en haar achttien clubs te brengen.
Groot-Brittannië ligt opnieuw dwars bij de overname van gamebedrijf Activision Blizzard door Microsoft. De Competition and Markets Authority (CMA) vreest hogere prijzen, minder keuzes en minder innovatie voor miljoenen spelers.
Voor het eerst ziet Disney Plus het aantal abonnees dalen. Het afgelopen kwartaal daalde het aantal Disney+ abonnees met circa 1 procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal tot 161,8 miljoen abonnees.Dat zijn er altijd nog 2,4 miljoen. Wel loopt het verlies terug.
Ad Alliance (saleshuis van onder andere RTL Nederland, Paramount, Disney en Discovery) en Dag en Nacht Media (grootste advertentienetwerk voor […]
FD Mediagroep heeft samen met BNR het eerste luisterbrede onderzoek in Nederland uitgevoerd waarin ook Podcasts als advertentiemedium worden meegenomen. […]
YouTube Shorts, vergelijkbaar met TikTok, heeft de 50 miljard dagelijkse impressies overschreden. Het bedrijf rapporteerde eerder 30 miljard dagelijkse weergaven.
Eind december heeft de Kansspelautoriteit (Ksa) voor ruim 25 miljoen euro aan boetes opgelegd aan zeven exploitanten van illegale online […]
Take-Two rapporteerde maandag een hogere omzet over het derde kwartaal van het gebroken boekjaar, maar deomzet- en boekingsprognoses vielen fors tegen.
Geen advertenties, bijzonder betrokken gebruikers en enkele interessante overnames op zak. Discord is een steeds gewilder alternatief voor de bekende communicatieplatformen en heeft een sterke positie binnen de web3-wereld. Toch worden er vraagtekens gesteld bij succes op lange termijn. Hoe ontwikkelt Discord zich, welke keuzes maakt het management en hoe gaat het geld verdienen?
Activision Blizzard heeft in het vierde kwartaal een lagere nettowinst geboekt op een hogere omzet. De nettowinst bedroeg 403 miljoen dollar, ofwel 0,51 dollar per aandeel, in vergelijking met 564 miljoen dollar, een jaar eerder.