Aldi publiceert digitale folder via QR code
Aldi gaat in Belgie zijn digitale folder toegankelijker maken, mt behulp van een QR-code op melkverpakkingen.
Aldi gaat in Belgie zijn digitale folder toegankelijker maken, mt behulp van een QR-code op melkverpakkingen.
Het eind van third-party cookies en nieuwe Europese wetgeving: het digitale landschap gaat aanzienlijk veranderen en adverteerders moeten meebewegen.
Wanneer verdient warehouse automation zich terug? Het antwoord daarop is afhankelijk van een combinatie van harde en zachte factoren.
Tiktokkers spreken hun publiek persoonlijk aan waardoor de interactie veel authentieker en intiemer wordt.
Branchevereniging DDMA heeft de afgelopen drie maanden 18 nieuwe leden verwelkomd, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en DEPT Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 organisatieleden.
Het Europees werkende hosting- en cloudbedrijf team.blue neemt een meerderheidsbelang in het zakelijk marketingbedrijf Leadinfo uit Rotterdam.
De abonnementsprijs van bol.com Select gaat volgende maand van tien naar twaalf euro. Het e-commercebedrijf rekent de stijgende transport- en brandstofkosten door.
Het Amsterdamse New Kith bredt uit naar de Belgische markt. De influencer agency, die een divers portfolio aan Nederlandse influencers vertegenwoordigt, zet hiermee hun eerste stap over de grens.
Iedereen weet dat third-party cookies gaan verdwijnen maar er wordt nog te weinig gedaan. We moeten nu aan ‘privacy first’ werken. Mét consumenten.
Sportkledingfabrikant komt dan toch eindelijk met een eigen mobiele app, een vehikel waar Nike al jaren van profiteert qua klantenbinding en e-commerce.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt de telemarketingbranche: bedrijven moeten aantonen dat consumenten die zij bellen expliciet toestemming hebben gegeven dat zij gebeld mogen worden. Deze toestemming moet verifieerbaar zijn en gekoppeld kunnen worden aan diegene die gebeld wordt.
Instagram gebruikt meerdere algoritmes die belangrijk zijn. Behalve veel verschillen, zijn er ook veel overeenkomsten tussen deze algoritmes.
De Chief Marketing Officer (CMO) moet misschien wel een Chief Sales Officer (CSO) worden. Dat suggereerde Victor Knaap, CEO van Media.Monks, het grootste digitale productiebureau van Europa, gisteren op de Webwinkel Vakdagen. Zijn pleidooi kwam er op neer dat afdelingen van bedrijven compleet langs elkaar heenwerken, waardoor nog altijd de verkeerde beslissingen worden genomen. E-commerce en marketing moeten wat hem betreft volledig geïntegreerd worden.
Leaseweb Global, specialist in hosting en clouddiensten, trekt Ronald Haasert aan als chief marketing officer (CMO).
De Nederlandse e-commercesector vreest dat het gebruik van Google Analytics binnenkort om privacyredenen verboden wordt. Bij monde van belangenorganisatie Thuiswinkel.org roept het de politiek op vaart te maken met een nieuwe akkoord tussen de EU en de VS.