Googles Joris Merks naar JustEatTakeway
Het hoofd van Google Digital Academy, Joris Merks, stapt over naar JustEatTakeway. Daar wordt hij Director of Sales Enablement & Communication.
Het hoofd van Google Digital Academy, Joris Merks, stapt over naar JustEatTakeway. Daar wordt hij Director of Sales Enablement & Communication.
Marktplaats.nl heeft weer aan zichtbaarheid ingeleverd in de organische zoekresultaten na een core-update van Google. Ook prijsvergelijkers en online woordenboeken moeten eraan geloven.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Hillenaar Outdoor voegt een digitaal scherm langs de A44 toe aan het portfolio. Dat is een belangrijke verkeersader die Den Haag verbindt met de A4. Het scherm is vanaf 1 juli actief, maar kan nu al door adverteerders geboekt worden.
Lidl trekt miljoenen kijkers op het YouTube-kanaal waar de supermarktketen live en on demand kookshows uitzendt.
Stijn Mentrop is begonnen als Director Marketing & Communications bij McDonald’s Nederland. Naast de dagelijkse leiding over alle marketing en communicatie activiteiten, geeft hij invulling aan de strategische positionering van het familierestaurant.
Wie deze zomer omkomt van de dorst, tikt ‘water tap’ in op Google Maps en hij ziet direct waar alle gratis watertaps in de buurt staan. Flessenmaker Dopper is verantwoordelijk voor deze nieuwe datalaag.
Particuliere autoverkopers kunnen het bereik van hun advertentie vergroten nu Marktplaats.nl een koppeling heeft met Dealerdirect.
Adverteren op TikTok is best een uitdaging, want gebruikers verwachten verrassende inhoud. Traditionele reclame werkt niet. Merken zullen moeten aansluiten bij de makers die leunen op vertrouwen en participatie. Klik hier voor een grotere weergave.
Rik Vandewall van McDonalds vatte de thematiek van Emerce Digital Marketing Live! gisteren in Amsterdam treffend samen: Merken moeten concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend en marketing moet meer zijn dan zenden.
De metaverse heeft zeker potentie, maar festivalorganisator ID&T Groep houdt liever van de ‘real thing’. “Je moet de bassen echt kunnen voelen,” vertelde Jack van Mourik, Brand Partnerships Manager bij de ID&T Group gisteren op Emerce Digital Marketing Live.
Rik Vandewall van McDonalds vatte het thema van Emerce Digital Marketing Live gisteren in de Beurs van Berlage treffend samen: Merken moeten tegenwoordig concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend.
Klanten van IKEA kunnen binnenkort met hun telefoon shoppen in woonwinkels zoals men nu gewend is van handscanners met supermarkten.
Televisie is voor het eerst minder belangrijk in het bereik van de GenZ generatie. Dat vertelde Wilko Koning, digitaal content specialist bij Samsung, zojuist op Digital Marketing Live! In de Beurs van Berlage. “Digitaal is nu leidend.”
Het Amsterdamse mediaperformancebureau IM Lounge uit de Ace-groep stelt Jan-Willem Stoop aan als business director. Hij treedt toe tot het managementteam.