Domino’s lanceert datingapp voor pizzafans
Domino’s Pizza brengt een datingapp uit die gebruikers matcht op basis van gedeelde pizzavoorkeur.
Domino’s Pizza brengt een datingapp uit die gebruikers matcht op basis van gedeelde pizzavoorkeur.
In 2019 heeft 86 procent van de ondervraagde B2B marketeers leadgeneratie als strategische focus gevolgd door het converteren van leads naar klanten (82%). Op de derde plaats volgt de customer experience (55%), vervolgens het aantonen van de ROI van de marketinginspanningen (50%) en marketing automation (48%).
Google gebruikt de beste technieken en algoritmen ter wereld om alle content in de gaten te houden en jou de best mogelijke antwoorden op je vragen te bieden. Maar je kan de zoekgigant ook gebruiken om vermeldingen van je product of bedrijf te spotten; vooral als je vat krijgt op de fijne kneepjes van Google’s zoektools en search operators. In dit artikel brengen we je die bij, zodat geavanceerd zoeken in Google kinderspel wordt.
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks uit Hilversum, is in gesprek over de overname van programmaticspecialist MightHive uit de Verenigde Staten.
Widya Bereket start per 1 november als Amazon-specialist bij 6Circles. Met haar breidt het SEM-bureau, onderdeel van de Digital Agency […]
Dept tekent voor de nieuwe feestdagencampagne van bol.com die afgelopen vrijdag van start is gegaan. Met de campagne ‘Winkel van ons allemaal’ laat de retailer zien dat ‘wij de Nederlanders en Vlamingen echt begrijpen, dat wij snappen welke rol onze producten in hun leven vervullen.’
Audiobrandingstudio Earforce uit Amsterdam koopt Podcast Factory, een expert op het gebied van het bedenken en maken van podcasts.
Specialist in recruitmentmarketing Yoores heeft de videospecialise Vicancy overgenomen. De partijen werkten al vaker samen en de koper besluit om de creatieven en videomakers in te kapselen.
Zojuist heeft de jury de shortlist bekendgemaakt van de derde editie van de Dutch Search Awards. In totaal zijn 79 cases genomineerd verdeeld over 16 categorieën.
Fans of klanten van locaties op Google Maps kunnen hun favoriete stulpjes gaan volgen zodat automatisch in de app een seintje krijgen als de locatie een nieuwtje heeft.
Grote Amerikaanse online retailers passen slimme trucs toe. Deloitte deelt ze en raadt anderen aan de tactieken over te nemen. Bijvoorbeeld het besef dat een zekere groep kopers nu al zijn sint- en kerstboodschappen doet.
Merkle, het label van Dentsu Aegis waar ook Oxyma onder valt, koopt Namics om zijn positie in Duitsland en Zwitserland te verstevigen.
M2Media wordt de mediapartner van Nederlandse KantoorExpert, het bedrijf dat de 39 Nederlandse vestigingen van Staples heeft overgenomen. De oude naam Office Centre wordt weer in de markt gezet.
De ervaringen met adverteren via Google CSS partners zijn over het algemeen positief, maar de ontwikkelingen zijn gerust merkwaardig te noemen. Hoe staat het CSS programma ervoor? Wouter Veenboer maakte een rondgang langs webshops, bureaus, CSS partners en Google.
Over een paar weken begint bij webwinkels in heel Europa het eindejaarsseizoen. Forrester Research verwacht dat shops in november in december voor 62 miljard dollar omzetten, een plus van twaalf procent.