More stories

Premium

Emerce E-Commerce: ‘Bied zoveel mogelijk betaalmethoden aan’

Bied klanten zo veel mogelijk betaalmethoden aan. Dat is de boodschap van Stefanie Richheimer, VP West-Europa bij Mollie, en Michiel Kroeks, CEO van digital agency 4NG bij Emerce E-Commerce. Ze komen met tips die je vandaag nog kunt toepassen voor online betalingen.

Payment
Premium

Nieuwe investeerders dansen om Klarna, Mollie

De digitale betaalbedrijven Klarna en Mollie staan naar verluidt op het punt om honderden miljoenen euro’s nieuwe venture capital aan te trekken.

Venture
Premium

iDEAL en iDIN sterk in opmars in coronajaar 2020

Het gebruik van de digitale betaalmethode iDEAL en identificatiedienst iDIN is in 2020 sterk toegenomen, mede als gevolg van de strenge corona lockdowns. Dat blijkt uit het jaarverslag van merk- en producteigenaar Currence.

Payment

Genereer explosieve groei met je betalingen

Ook met je betaalpartner kan je de klantervaring verbeteren en bedrijfsgroei stimuleren. Dit whitepaper biedt inspiratie en bruikbare suggesties.

Payment
Premium

Ease2pay wil parkeeractiviteiten van Monotch kopen

Betaalbedrijf Ease2pay wil de parkeerdata diensten, het parkeergarage reserveringsplatform en de website prettigparkeren.nl van Monotch per 2 augustus overnemen. Daartoe is een voorlopige overeenkomst getekend.

Payment

De perfecte checkout: zo doe je dat

In de betaalfase haken veel online klanten toch nog af. Dat is zonde. Verhoog je conversie met deze laagdrempelige aanpassingen.

E-commerce
Premium

ABN introduceert na Apple Pay nu ook Google Pay

ABN AMRO klanten kunnen vanaf vandaag via de ABN AMRO app betalen met Google Pay. Eerder heeft ABN AMRO Apple Pay al beschikbaar gemaakt voor haar klanten.

E-commerce

Zo creëer je een eenvoudig een schaalbare betaalervaring

Zo creëer je een eenvoudig een schaalbare betaalervaring

Payment
Premium

Emerce Payment & Checkout: nooit meer langs de kassa

Websuper Picnic wil dat hun klanten in de toekomst nooit meer op de betaalknop hoeven te drukken. Dat vertelt Jelmer Borst van Picnic bij Emerce Payment & Checkout.

Payment
Premium

PayPal breekt nieuw record

PayPal verwerkte in het eerste kwartaal niet minder dan 285 miljard dollar, waarmee een nieuw record werd gebroken. De omzet kwam uit op ruim 6 miljard dollar, vergeleken met 4,6 miljard een jaar geleden. De nettowinst bedraagt 1,1 miljard dollar.

Payment

De mogelijkheden van open finance voor customer centricity

PSD2 is een nieuwe de wet die het betalingsverkeer tussen consumenten en bedrijven regelt. Wat voegt het toe en hoe stimuleert het innovatie?

E-commerce
Premium

Mollie stelt Chief Product Officer aan

Betaalbedrijf Mollie stelt Rogier Schoute aan als Chief Product Officer. Schoute was eerder werkzaam bij Booking.com en Klarna.

Tech
Premium

‘Bestelfraude via Afterpay kinderlijk eenvoudig’

Online shoppen en de rekening naar iemand anders sturen, blijkt kinderlijk eenvoudig met Afterpay. Dat constateert de Consumentenbond, die de beveiliging van de achterafbetaaldienst heeft onderzocht.

Payment
Premium

CEO Keyware uit functie ontheven

CEO Stéphane Vandervelde van het Belgische Keyware Technolgies wordt aan de kant gezet nu waakhond FSMA dossier over verdachte geldstromen heeft overhandigd aan het gerecht.

Venture

Payment trends en ontwikkelingen voor meer conversie

In dit webinar spreken we Floris Jochemsen van Adyen. We hebben het over dé payment trends en ontwikkelingen in 2021, zoals contextual commerce, checkout optimalisatie en meer.

Payment