Meer conversie op je SEO-landingspagina’s met Search Intent Optimalisatie (SIO)
Het beantwoorden van de zoekintentie is belangrijk voor SEO, maar hoe je dat effectief in de praktijk toepast, daar worstelen veel organisaties mee.
Het beantwoorden van de zoekintentie is belangrijk voor SEO, maar hoe je dat effectief in de praktijk toepast, daar worstelen veel organisaties mee.
Veel contentmakers lopen stuk op afgescheiden systemen, beperkte samenwerking en verouderde technologie. Een headless CMS kan die problemen wegnemen.
Speelgoedketen Intertoys zet volgend jaar vol in op lastmile bezorging vanuit de winkel. Dat kan betekenen: afhalen binnen een uur na bestelling, maar ook met de fiets thuisbezorgd.
Leasen neemt toe: waar het in Nederland eerst vooral bij auto’s gebeurde, kun je nu al allerlei andere producten leasen, o.a. witgoed, fietsen en matrassen.
D2C stimuleert groei en verhoogt de omzet. Met first-party data kun je de klant-ervaring echt verbeteren. Maar: D2C vergt organisatorische veranderingen.
Conversie-optimalisatie kan niet zonder een goed testbeleid. Maar hoe zorg je voor een workflow die continu testen centraal stelt?
De Turkse flitsbezorger Getir zendt in Engeland tv-commercials uit rondom het thema kerstmis.
Doordash, een Amerikaanse variant op Just Eat Takeaway, neemt voor honderden miljoenen euro’s een belang in de Duitse flitsbezorger Flink.
Personalisatie is, ondanks veel ideeën, vaak nog beperkt. Hoe komt dat, en hoe kunnen we tot een écht effectieve en gepersonaliseerde klantreis komen?
Een gepersonaliseerde customer journey wordt in B2C én B2B steeds belangrijker om klanten vast te houden. Dit zijn de eerste stappen die je moet zetten.
Intershop Twinsport wisselde van een custom made platform naar een open source platform. Van goed naar (potentieel) perfect werkend platform.
Engelands grootste supermarktketen Tesco bundelt de digitale en offline mediakanalen, die in de winkels, om adverteerders een propositie te bieden. Daarbij maakt het gebruik van zijn datatak Dunnhumby.
Webwinkels hebben het ook na Black Friday nog druk gehad. Webwinkels draaiden de afgelopen zeven dagen een vijfde meer omzet dan dezelfde week een jaar geleden. Die conclusie trekt Betaalvereniging Nederland op basis van betaaldata van de afgelopen week.
Iedereen heeft inmiddels te maken met de problemen rond pakketbezorging. Waar zitten de knelpunten en is er op korte termijn een oplossing? (Kort: nee.)
Probeer niet altijd iedereen te bereiken, maar je richt je aandacht en tijd vooral op de high-value audience voor jouw specifieke branche of product.