Een andere kijk op tracking na het verlies van 3rd party cookie tracking
Marketing met behulp van tracking en analyse ondergaat een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?
Marketing met behulp van tracking en analyse ondergaat een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?
Vrijdag opende Coolblue een winkel in het Vlaamse Kuurne bij Kortrijk. Het is de zesde Belgische winkel voor Coolblue, en de achttiende in totaal.
Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.
Margaret Versteden is vanaf vandaag de nieuwe CEO van bol.com. Ze heeft het roer overgenomen van Huub Vermeulen.
De Engelse supermarkt Tesco legt een populair deel van zijn assortiment in de schappen bij Gorillas. De flitsbezorger krijgt een eigen magazijn achterin de supermarkt.
Het is niet handig reclame te maken voor producten die niet in de magazijnen of schappen liggen. Daarom vrezen kenners dat adverteerders komende tijd de hand op de knip houden en budgetten beperkt houden.
De online omzet was in september 10 procent hoger dan in september 2020. Webwinkels hebben 10,8 procent meer omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), groeide met 9 procent, zo meldt het CBS.
Overstappen naar een open-source platform doe je niet zomaar. Yarrik van Breukelen van Intersport Twinsport en Michel Doens van Sition delen hun ervaringen.
SEO draait steeds meer om het beantwoorden van vragen van sitebezoekers. AI helpt om vragen te identificeren en je content te optimaliseren.
Als je als retailbrand serieus werk wil maken van personalisatie op schaal en nog geen CRM-manager in huis hebt, moet je er nu één aannemen.
Mirage Retail Group (MRG), het bedrijf achter BCC en Blokker, verkoopt zijn discount formule aan BB Retail. De fysieke discountformule sluit minder goed aan bij de omnichannel toekomstvisie.
In de e-commerce ligt de nadruk op performance marketing, terwijl brand marketing voor langetermijngroei onontbeerlijk is: de theorie én de praktijk.
Verpakkingen worden steeds innovatiever: in dit artikel lees je een aantal voorbeelden van innovatie en verduurzaming omtrent verpakkingen.
Wat is de katalysator die nodig is om echte personalisatie op schaal te bereiken? Marketing Automation. In dit webinar hoor je hoe.
Wat verwachten Europese online shoppers van de verzending door webshops? Dat verschilt: zoveel landen, zoveel gewoonten.