More stories

Premium

Hubside.Store opent nog zes winkels in België

De Franse keten Hubside.Store, gespecialiseerd in refurbished multimedia, wil eind januari nog eens zes vestigingen in Belgie geopend hebben. Een nieuwe winkel werd enkele dagen geleden in Brussel geopend.

Retail

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Content (2/4)

Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.

Contentmarketing

Producten ontdekken in online winkels: hoe pak je dat aan?

Wat zijn slimme manieren om de intentie van gebruikers te begrijpen en shoppers kennis te laten maken met grote assortimenten?

Customer Engagement

Wat staat de supply chain te wachten rond de feestdagen?

De feestdagen staan voor de deur. Vertraagde leveringen zijn er echter nu al overal. Wat staat de supply chain nog te wachten en hoe kun je je erop voorbereiden?

Logistics

Wat e-commercemerken kunnen leren van Coolblue op YouTube

Coolblue laat zien hoe je YouTube slim inzet. Het bedrijf weet waarvoor gebruikers naar het platform komen en speelt daar op in met zijn productrecensies.

Video

Agile discipline: van idee tot implementatie binnen twee dagen

Binnen twee dagen van idee tot proof of concept. Het kan, met een Agile discipline. Paula’s Choice vertelt.

Agile

Verdubbel je klantenbestand en verhoog je conversie binnen een jaar tijdens de pandemie

Hoe Vitaminstore hun klantenbestand verdubbelde in 12 maanden tijd en de conversies met 38% wist te verhogen – tijdens de coronapandemie.

Conversie

Dit zijn de voordelen van internationale uitbreiding richting Polen

Plannen om over de grens te gaan met je bedrijf? Wel eens aan Polen gedacht? Voor merkartikelen biedt dit land onverwachte voordelen.

Cross Border

Drie belangrijke logistieke trends voor e-commercebedrijven

Binnen de intralogistiek zijn drie trends te zien die de toekomst gaan bepalen: ‘dark stores’, micro-‘fulfilment’ en automatisering in abonnementsvorm.

Logistics

Hoe creëer je loyalere klanten door de timing van hun aankopen te voorspellen?

Hoe maak je van je klanten ook loyale klanten? Leer het aankoopgedrag te begrijpen en voorspellen en time je boodschap goed.

Customer Loyalty

Omnichannel-strategie als basis voor een naadloze shopervaring

Omnichannel is belangrijker dan ooit. Maar wat zijn precies de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie?

E-commerce
Premium

Tesco opent eerste kassaloze winkel in Londen

Supermarktketen Tesco heeft in Londen aan de High Holborn-straat onder de naam GetGo zijn eerste kassaloze winkel geopend. Shoppers hoeven enkel hun telefoon te scannen om de winkel te verlaten en krijgen daarna het bonnetje opgestuurd.

Payment

Massamarketing is verleden tijd: Ken je klant door en door

Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.

Customer Experience
Premium

HEMA stopt samenwerking Wehkamp

HEMA zet een punt achter de samenwerking met Wehkamp. De keten heeft besloten zich te concentreren op Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk met eigen online kanalen en winkels.

E-commerce

Het effect van branding op SEO

Branding en merkbekendheid hebben onmiskenbaar effect op SEO.  “Als mensen over je merk praten, zal Google die vermeldingen zien als impliciete links.”

SEO