More stories

Premium

Nederlands e-commerce zet zich schrap voor decemberdrukte

Nederlandse webwinkels verwachten tot zeventig procent meer te verkopen in de periode van Black Friday tot Kerst. Met een nieuwe campagne roepen webwinkels en vervoerders de consument op om op tijd te bestellen om leveringsproblemen te voorkomen.

E-commerce
Premium

JD.com opent eerste winkel in Leiden

JD.com opent volgende maand een fysieke winkel in Leiden. Onder de naam Ochama – in plaats van JD Sports, een ander bekend winkelmerk – betreedt de Chinese retailer officieel de Nederlandse markt.

Retail

Zo zet je Affiliate Marketing effectief in

Affiliate Marketing kan een interessante omzet-booster zijn. Verschillende modellen om het middel effectief in te zetten. 

Marketplaces

Het ‘nieuwe lokaal’: Retail na corona is dichtbij en digitaal

Corona toonde de kracht van e-commerce én de waarde van lokale retailers. De combinatie – lokaal en digitaal – is de toekomst voor zelfstandige ondernemers.

Coronacrisis

Hoe ontwikkel je de ultieme marketplace-strategie?

In 2021 kan je niet meer zonder marketplaces. Maar hoe geef je je marketplace-strategie vorm en hoe onderscheid je je van de rest?

E-commerce
Premium

IKEA Nederland: 38 procent omzet uit online

IKEA Nederland sluit zijn fiscale jaar 2021 af met een omzet van 1,2 miljard euro. Daarvan is 38 procent afkomstig uit het digitale kanaal.

Retail

Zero-party data steeds belangrijker in een cookieloze wereld

Na het einde van de cookies worden first-party en zero-party data belangrijk. Het gebruik betekent wel dat merken hun huidige strategie moeten aanpassen.

Data

Klaar voor Black Friday 2021? Ga deze checklist langs

Het najaar is begonnen: Black Friday en andere data komen er aan. Voor e-commercebedrijven een drukke tijd. Ga ter voorbereiding deze checklist langs.

E-commerce platforms

Deze conversie boosters zou iedere webshop moeten hebben

Welke conversie-boosters zijn onmisbaar voor succes met je webshop? En hoe pas je die boosters zelf het beste toe?

Conversie

Van retailer naar omnichannel-speler

Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.

E-commerce

Vijf vragen over de toekomst van e-commerce in Nederland

Tijdens deze presentatie bundelen Beslist.nl en Channable hun krachten om inzichten te delen over het Nederlandse e-commerce landschap.

E-commerce

Hoe zorg je voor optimale bereikbaarheid van je klantenservice? 

Klanten zijn veeleisend en je klantenservice is één van de punten waarmee je je merk kunt onderscheiden. Een checklist voor de optimale inrichting ervan.

Customer Engagement
Premium

Amerika’s grootste retailers charteren containerschepen

De bevoorradingslijnen over zee tussen Azië en Noord-Amerika staan zo erg onder druk, dat retailers als Home Depot, Costco en Walmart hun eigen containerschepen charteren voor leveringszekerheid.

Retail
Premium

Zo zet innocent effectief contextual advertising in

Alternatief voor cookies: automatisch plaatsen van advertenties in een relevante context. De case van Innocent laat zien hoe je dit aan kunt pakken.

Online advertising

Automatisering bij Etos: Meer data en meer maatwerk leiden tot 30% minder papier

Dankzij gedetailleerde informatie over al haar winkels en slimme automatisering kon Etos veel papier besparen en maatwerk bieden voor iedere winkel.

Sustainability