Facebook brengt aparte evenementenapp uit
Facebook heeft een evenementenapp ontwikkeld, op dit moment alleen voor Apples iOS. Met die app is makkelijk na te gaan welke concerten of andere evenement in de directe omgeving worden gehouden.
Facebook heeft een evenementenapp ontwikkeld, op dit moment alleen voor Apples iOS. Met die app is makkelijk na te gaan welke concerten of andere evenement in de directe omgeving worden gehouden.
Maandagavond om 19.00 uur onze tijd heeft Facebook officieel de Betaperiode van Facebook at Work beëindigd en Workplace gelanceerd. Facebook geeft aan dat wereldwijd inmiddels zo’n 1000 organisaties Workplace gebruiken. In ons privéleven kennen we allemaal Facebook. Nu kunnen we deze vorm van communicatie en samenwerking ook toepassen op ons werk. In dit artikel beschrijf ik de belangrijkste aspecten van dit platform voor zakelijk gebruik.
Snapchat, formeel: Snap Inc., treft voorbereiding om het bedrijf naar de beurs te brengen. Dat zou ergens in het voorjaar van 2017 moeten plaatsvinden.
Twitter wil net als in Amerika, waar het NFL-rechten heeft, ook in Europa live sportbeelden gaan uitzenden.
De adverteerders in de Association of National Advertisers, samen goed voor 250 miljard reclamebudget, eisen dat Facebook zijn statistiekmetingen verbetert.
Recensieplatform Opiness tekent een samenwerking met Qualiview waardoor diens recensies met patiëntervaringen in het grote platform worden opgenomen.
In korte tijd heeft Pinterest meerdere zoek- en kooptoepassingen aan haar platform toegevoegd. De commerciële ambitie lijkt groot. Een serieuze uitdager van de grote namen?
Creatief bureau WE ARE Pi uit Amsterdam stelt de voormalig VICE Media Global Executive Producer aan, Ravi Amaratunga, en digitaal strateeg JaKenna Gilbert.
Life on Air, het bedrijf achter videostreamapp Meerkat, maakt een doorstart met een nieuwe app Houseparty. Zoals de titel al suggereert, is het een soort virtueel huisfeest.
Om de betrokkenheid van de consument te versterken lanceert YouTube nu haar sociale platform YouTube Community. Wat biedt dit voor kansen voor bedrijven?
Twitter Moments wordt vandaag ook in Nederland gelanceerd. Daarmee kunnen gebruikers een eigen verhaal creëren met zowel eigen of andermans tweets.
Elektronicafabrikant Miele organiseert een challenge waarin foodbloggers worden geprikkeld culinaire grenzen te verleggen.
Uitgeverij mo’media verandert de naam van zijn 100% stedengidsen in time to momo en voert daarmee een digitale transformatie van het portfolio door.
Snapchat lijkt langzamerhand ook bij twintigers en dertigers aan te slaan. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper. De grootste groei in het gebruik van Snapchat vond het afgelopen jaar plaats onder deze groep Nederlanders.
De geruchten blijken dan toch waar: Snapchat stapt in hardware. Het bedrijf lanceert eigen slimme brillen genaamd Spectacles die 129 dollar gaan kosten.