LinkedIn InMails compleet vernieuwd
De afgelopen weken mocht ik van LinkedIn ‘spelen’ met de compleet vernieuwde versie van InMails binnen LinkedIn Sales Navigator. Een hele eer natuurlijk en vooral ook erg leuk om hieraan mee te kunnen werken.
De afgelopen weken mocht ik van LinkedIn ‘spelen’ met de compleet vernieuwde versie van InMails binnen LinkedIn Sales Navigator. Een hele eer natuurlijk en vooral ook erg leuk om hieraan mee te kunnen werken.
Bekende taferelen op de hoek van East 59th street, vlakbij Central Park in Manhattan. Dit keer waren de lange wachtrijen echter niet veroorzaakt door Apples flagship store. Het was een execlusieve pop-up store van Snap Inc., het bedrijf achter Snapchat, die de aandacht trok. De bijzondere locatie is het echte startsein van de verkoop van Spectacles, een zonnebril waarmee je korte video’s kan opnemen en delen via Snapchat.
Facebook en Twitter zijn massaal omarmd door de Nederlandse reiswereld. De aanwezigheid op Snapchat daarentegen is zo’n beetje beperkt tot Transavia en GOGO. Vanwaar deze koudwatervrees?
Michiel de Gooijer, een oud-directeur bij Endemol, Talpa en DigitasLBi, is vermoedelijk Nederlands grootste internationale videopublisher op Facebook. Bereik: 20 tot 50 miljoen per week en 200 miljoen videoviews. Doel: positief gevoel opwekken. Corporate adverteerders slaan erop aan.
Zalando investeert in het Berlijnse bedrijf Buying Show, dat zich profileert als een ‘LinkedIn voor de mode’. Het bedrijf geeft retailers en kledingfabrikanten profielpagina’s en middelen om elkaar te contacten en bestellingen te plaatsen.
De volumes Twitter-berichten aan webcarehelpdesks neemt af, stelt Alexander de Ruiter van Obi4wan. Privécommunicatie als Facebook Messenger en WhatsApp neemt die rol over.
Er begint in Nederland een ethische discussie te ontstaan over reclame op blogs, vlogs en andere social kanalen. Bedrijven zoeken nu manier om influencers in te zetten voor reclame voor fillers en botox.
Millennials. Ik ben er een. We zijn met twee miljard, verspreid over de hele wereld en we zijn allemaal geboren tussen 1980 en 2000. Je kunt veel over ons zeggen – en er wórdt ook veel over ons gezegd – maar we zijn wél een interessante groep mensen. Wat kenmerkt ons en hoe bereik je ons als bedrijf?
Isobar gaat aan de slag voor zowel Gamma als Karwei. Voor beide merken wordt er gewerkt met gescheiden creatieve teams.
Zalando neemt een strategisch belang in Fashwell, een Zwitsers bedrijf dat specialiseert in beeldherkenning van mode-items.
Instagram houdt in Amerika een proef met twintig retailers waarbij gebruikers vanuit de foto’s direct kunnen winkelen.
Recruitment en marketing vertonen steeds meer dezelfde trekken. Geheel in lijn met die ontwikkeling ontdekken grote bedrijven Snapchat voor ‘employer […]
Anderhalf jaar geleden had McDonald’s geen app, geen socialstrategie en geen datastrategie. Nu is het bedrijf in staat om per filiaal een ander contentplan uit te voeren, gebaseerd op third en first party data.
De privacywaakhonden van de Europese lidstaten waarschuwen WhatsApp dat het geen gebruikersinformatie meer met Facebook zou moeten delen. Facebook schendt daarmee eerder gemaakte afspraken en beloftes en mogelijk juridische regels.
Vijfduizend reacties van lezers onder verhalen op FD.nl. Te veel, vindt de redactie, valt niet meer te behapstukken. Daarom besluit de krant, tot weerzin van zijn lezers, om onder slechts een selectief aantal verhalen comments toe te staan.