Travelexperts: boost reizen post-pandemie met personalisatie, technologie en samenwerkingen
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Hoe dramatisch het verdwijnen van third-party cookies ook klinkt: we kunnen zonder. Zo bereid je je voor op een cookieless future.
Door de cookiewet, GDPR, publieke opinie ten opzichte van privacy, Apple’s Intelligent Tracking Prevention (ITP) en andere browser updates neemt de effectiviteit van tracking cookies steeds verder af. Hoe...
Kijk mee hoe Pim van Wetten (Omron)met een bijna eindeloos assortiment, meerdere B2B-markten bedient én digitaal leads genereert.
Een waardevolle B2B relatie opbouwen vanuit je huiskamer, is een must geworden. Maar, je hebt meer data nodig dan alleen je CRM of je ERP-systeem. Hoe begin je hiermee?
Marketeers jagen te vaak met dezelfde tactieken op dezelfde mensen. E-mails werkte totdat spam de inbox verstopte. Content marketing werkte totdat iedereen content ging publiceren, SEA werkte totdat het...
Customer Experience (CX) is een nogal breed begrip, dat her en der wordt gebruikt en misbruikt. Binnen de B2C staat CX in ieder geval bijna overal centraal.
Waar je vroeger moest gissen wie je doelgroep was en hoe je hen op de juiste manier kon bereiken met de juiste boodschap, kun je als marketeer tegenwoordig beschikken...
Wat gebeurt er als je slimme marketinghoofden bij elkaar zet om een museum bij te staan in moeilijke tijden?
Door de coronacrisis hebben veel extra mensen het genot van online shoppen ontdekt. Ook nu de maatregelen wat losser zijn en de fysieke winkels weer aardig draaien, blijft e-commerce...
Freek Oldenhuis Arwert van Oracle bespreekt met marketing automation-specialist Jory Leenen van zorgverzekeraar CZ de dementie-campagne bij de zorgverzekeraar.