GenAI is de toekomst, maar bedrijven missen vaak een strategie
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie
Terwijl non-food verder oprukt, groeit retailmedia van performance-niche naar full-funnel kanaal. Waarbij upper- en mid-funnel-formaten verrassende resultaten laten zien. Dit en meer blijkt uit een nieuw rapport dat Emerce...
Dit rapport analyseert de ontwikkelingen op de Nederlandse markt voor retailmedia in 2025 en benoemt de belangrijkste marktveranderingen, -cijfers en
SEA is verschoven van handmatig en technisch naar geautomatiseerd, data-gestuurd en AI-gedreven. Dat verandert ook de rol van de SEA-marketeer.
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Onderzoek toont dat opnieuw aan.
Gerhard te Velde had alles waar hij als ondernemer van had gedroomd. Toch stond hij op een ochtend op en besefte: dit is het niet meer.
Een verslag van BrightonSEO 2025 met speciale aandacht voor AI-wantrouwen, toegankelijkheid van websites en alt-teksten.
De verschillen tussen de gratis en betaalde versies van Google Analytics: een vreemd model.
Steeds meer adverteerders in Nederland hanteren een social first-strategie. Dat is te zien aan de omvang van dit subsegment in de totale digitale reclametaart: +18 procent naar 967 miljoen...
Vandaag is de twintigste editie van Emerce 100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Hierin lees je hoe beslissers uit de online industrie de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers,...
Begrip van de achtergrond van een nieuw fenomeen is essentieel voordat je het gaat gebruiken. n dit artikel leg ik uit wat metachannel-marketing is.