Techreuzen pakken bijna alle extra reclamegelden
De wereldwijde reclamemarkt groeit dit jaar harder dan verwacht, maar wie denkt dat dit goed nieuws is voor het hele ecosysteem, heeft het mis.
De wereldwijde reclamemarkt groeit dit jaar harder dan verwacht, maar wie denkt dat dit goed nieuws is voor het hele ecosysteem, heeft het mis.
De Europese digitale reclamemarkt toont verrassende veerkracht ondanks economische onzekerheid. IAB Europe voorspelt voor 2025 een groei van 8,4 procent en een verdere acceleratie naar 9,1 procent in 2026,...
De afgelopen jaren zien adverteerders hun klikprijzen gestaag oplopen, maar vooral de laatste twee jaar tekent zich een scherpe versnelling af. In diverse markten stijgen CPC’s met 20 tot...
Veel campagnes zien er creatief en visueel aantrekkelijk uit, maar mooie concepten garanderen nog geen resultaten. Succesvolle advertenties moeten aansluiten bij de realiteit van de doelgroep, het merk, het...
McKinsey beet het spits af. De jaarlijkse stroom aan trendrapporten komt langzaam op gang, maar het roemruchte adviesbureau was er vroeg bij met zijn ‘State of AI in 2025’....
Het afgelopen jaar heeft ons weer nieuwe inzichten gegeven: we kijken naar een industrie die steeds veeleisender wordt op het gebied van technologie, consent, personalisatie en resultaten. In 2026...
HubSpot is een alles-in-één platform voor marketing, sales en service dat bedrijven helpt groeien met CRM, automatisering en slimme contenttools.
In een wereld waar consumenten steeds kritischer en veeleisender worden, is het bouwen van duurzame klantrelaties geen luxe meer, maar een strategische noodzaak. Merken die in 2026 willen groeien,...
Merken zien organisch verkeer met tientallen procenten dalen door opkomst van AI-agents. Digitale en creatieve bureaus pleiten voor herontdekking van merkbeleving.
Sinds afgelopen zomer spreekt HubSpot van een ‘kantelpunt in de AI-transformatie’ als het gaat om zijn marketingplatform. Welke écht waardevolle AI-functies kun je nu al gebruiken, wat komt daar...
De afgelopen jaren hebben B2B e-commercebedrijven online een flinke inhaalslag gemaakt. Strakkere designs, intuïtievere navigatie en betere gebruiksvriendelijkheid hebben deze webshops naar een hoger niveau getild. Desondanks hebben veel...