Buitenreclame laat solide groei zien in eerste helft van 2025
Na een gematigd eerste kwartaal met een groei van 1 procent zijn de bestedingen aan buitenreclame in het tweede kwartaal van dit jaar uitgekomen op een plus van 5...
Na een gematigd eerste kwartaal met een groei van 1 procent zijn de bestedingen aan buitenreclame in het tweede kwartaal van dit jaar uitgekomen op een plus van 5...
Met Dynamic Creative Optimization kun je met één template automatisch teintallen unieke advertenties generen
Volgens marktonderzoeksbureau WARC groeit de advertentie-omzet van Reddit dit jaar naar verwachting met dubbele cijfers door tot 1,8 miljard dollar – en dat is nog maar het begin.
De inzet van kunstmatige intelligentie in marketing groeit snel. Waar vorig jaar 48 procent van de organisaties AI toepaste, is dat inmiddels 62 procent.
De medewerkersmagneet is een podcast over Employer Branding en Arbeidsmarktcommunicatie. In deze aflevering met Claudia Zwiters van NS.
Waar we jarenlang vertrouwden op Google en traditionele SEO-tactieken, staat er nu een nieuwe standaard op: AI Search. Tools zoals ChatGPT en andere LLM’s herdefiniëren hoe mensen zoeken én...
Begin juni 2025 maakte Meta bekend dat het tegen eind 2026 haar volledige advertentieproces wil automatiseren met behulp van AI. Merken hoeven enkel een productafbeelding en budget aan te...
Een verruiming van de online advertentiemogelijkheden voor Ster, zoals voorgesteld in Den Haag, dreigt de markt ernstig te verstoren. Dat stelt een onafhankelijk onderzoek van Station10 in opdracht van...
E-mail is meer dan een kanaal voor nieuwsbrieven. Het is een identiteitslaag die vrijwel elk digitaal systeem gebruikt om toegang te verlenen. Je e-mailadres is de plek waar je...
Bureaugroep Havas lanceert in Nederland zijn nieuwe propositie Havas Market. Hierin combineert het alle lower funnel-specialismes, waaronder social shopping, performance en retailmedia, om conversies te optimaliseren.
Vanuit het collectief van TBWA\NEBOKO, DDB Amsterdam en 180 Global introduceren de bureaus het label Dark Horses in Nederland: een creatief bureau gespecialiseerd in sport en marketing.