More stories

Coronacrisis: vijftig ondernemers en marketeers vertellen over de impact en kansen in hun business

Hoe gaan ondernemers om met de coronacrisis? Welke impact verwacht men? Zijn er kansen? We steken je een hart onder de riem en geven tips in onzekere tijden.

coronavirus

B2B digital customer portal in vijf stappen

Wie zich binnen B2B verder wil onderscheiden van zijn concurrenten, kan niet om een digital customer portal heen. Het is The Next Big Thing in e-commerce!

Customer Service

Het belang van Search in tijden van corona

De coronacrisis zorgt voor veel beweging in de online markt. Waar in de ene sector de traffic en de omzetten door het dak gaan, lijdt de andere enorm onder het virus.

coronavirus

Mozilla brengt Better Web-abonnementsdienst uit

De Mozilla Foundation en abonnementsdienst Scroll hebben samen een betaalde browserextensie voor de browser Firefox gelanceerd die advertenties op bepaalde websites volledig blokkeert. De opbrengsten gaan direct naar de uitgevers.

Online Advertising

Handvatten voor blokkades tijdens het thuiswerken

De wereld is momenteel hard aan het werk om de problemen rond het coronavirus op te lossen. Dit heeft als gevolg dat we nu met z’n allen thuiswerken

coronavirus

Zakelijke uitdagingen aanpakken in tijden van het coronavirus: vijf tips

In deze onzekere tijden komen bedrijven voor uitdagingen te staan die veroorzaakt worden door het coronavirus (Covid-19)

coronavirus

Dutch Marketing Awards naar Hello Fresh en Arno de Jong (Nederlandse Loterij)

Maaltijdboxleverancier HelloFresh is uitgeroepen tot Marketing Company of the Year en Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij, tot Marketeer of the Year bij de vandaag uitgereikte Dutch Marketing Awards.

Marketing

Geen funnelvisie meer: op weg naar een circulaire commerciële organisatie

Het marketing- en saleslandschap is ontzettend vervuild. Ik heb het niet over het milieu, maar wel over verspilling. Een verspilling van tijd, leads en uiteindelijk klauwen met geld. De oorzaak hiervan is de heersende manier van denken in commerciële organisaties. De grote boosdoener? De marketing- en salesfunnel.

Marketing automation

Open- en klikratio’s bij e-mailmarketing flink in de lift

De gemiddelde open- en klikratio’s van e-mail zijn in 2019 gestegen ten opzichte van een jaar eerder. Bedrijven weten hun doelgroepen steeds effectiever te bereiken met e-mail, zo blijkt uit de DDMA Nationale E-mail Benchmark 2020, die vandaag is gepubliceerd.

E-mailmarketing

Wat voegt een dataplatform toe aan je e-mailmarketing?

Marketeers die het softwarepakket van hun E-mail Service Provider waren ontgroeid, stapten -tot een aantal jaren geleden- vooral over op duurdere marketing automation pakketten. Ondanks dat marketeers deze route nog steeds volgen, is er wel een mooi alternatief voor handen: een koppeling met een Customer Data Platform. Maar wat voegt zo’n dataplatform nu eigenlijk toe aan je e-mailmarketing?

E-mailmarketing

Waarom digitale tooling voor op de werkvloer sociaal moet zijn

In hoog tempo veranderen digitale samenwerkingstools de structuren op de werkplek. Deze tools worden steeds belangrijker voor de samenwerking en […]

Online marketing

Profiteren van native adverteren: voor financiële merknamen als Fidelity is het een kwestie van vertrouwen

Financiële handelsmerken behoren tot de top vijf van industrieën als het gaat om hoeveel geld ze uitgeven aan digitale advertenties.

Native Advertising

Reizen, vakanties en het coronavirus

In deze tijden van onzekerheid over de gezondheid van naasten of je eigen gezondheid tekent zich echter ook een scenario af dat voor vele bedrijven en consumenten rampzalige gevolgen kan hebben.

coronavirus

Marketingbureau geeft gratis advies Google Ads

Marketingbureau Prodos uit Den Dolder gaat gratis advies geven rondom Google Ads aan ondernemers en marketeers die omhoog zitten.

Marketing

De ACM scherpt richtlijnen ter bescherming van de consument aan: wat is de impact voor online personalisering?

Personalisering was één van dé buzzwords in de afgelopen jaren en de inzet ervan door webwinkels is langzamerhand meer regel […]

Legal