Tech to Market wordt onderdeel Handpicked-groep
Bureaugroep Handpicked neemt Tech to Market over, een specialist in interim marketing- en communicatiediensten. Naar verwachting voegt de groep dit jaar nog een à twee labels toe.
Bureaugroep Handpicked neemt Tech to Market over, een specialist in interim marketing- en communicatiediensten. Naar verwachting voegt de groep dit jaar nog een à twee labels toe.
Michael Komasinski wordt op 15 februari de nieuwe algemeen directeur van reclamebedrijf Criteo. Komasinski stapt over van reclamegigant Dentsu.
Wildstone, eigenaar van buitenreclame-infrastructuur, kondigt de benoeming van Eric Kip aan als managing director Europa. Kip gaat de lokale infrastructuur uitbreiden.
Emerce gaat dit jaar een aantal nieuwe evenementen organiseren, terwijl andere van locatie veranderen.
Webwinkels kunnen bezoekers aan hun sites binnenkort met contextueel relevante reclames wijzen op andere interessante items in het assortiment.
Pinterest aast op het geld van de Nederlandse adverteerder. Om zijn reclame-activiteiten hier serieuzer aan te pakken stelt het hier zijn eerste directeur Verkoop aan.
Traditioneel kijken veel organisaties na de zomer naar de doelen en bijbehorende budgetten voor volgend jaar. Voor de customer experience […]
Elementen zoals reviews, garanties, USP’s of andere overtuigende aspecten – die je conversie kunnen verhogen – zijn alleen effectief als […]
Dentsu Benelux stelt per 1 januari 2025 Boris Nihom aan als nieuwe algemeen directeur. Hij neemt het stokje over van Mark van Dijk, die COO voor Dentsu in Noord-Europa.
Geen omzetgroei, wel winst voor digital agency Snakeware in 2024. Het bureau uit Sneek is weer de eerste die kerncijfers deelt met de markt.
De meeste online advertenties wordt genegeerd. Door, met behulp van AI, je advertenties vorm te geven en steeds aan te passen maken ze wél impact.
HEMA en McDonald’s maken kans op meerdere awards. De agencies met de meeste nominaties zijn GoSpooky en Truus. Dat is een eerste beeld uit de nominaties voor The Best Social Awards van dit jaar.
Digitale retailmedia hebben een groot bereik, maar zijn nog te duur om te concurreren met andere performancekanalen in het marketingportfolio.
Visual Capitalist vergelijkt de (Amerikaanse) advertentie-uitgaven op sociale media tussen de grote spelers. De gegevens zijn gebaseerd op de uitgaven voor sociale advertenties in de eerste helft van 202 en grotendeels ontleend aan Sensor Tower. Er kunnen dus verschillen zijn vergeleken met de huidige periode, en elke app heeft ook andere inkomstenbronnen. Maar reclame is waar ze het meeste geld mee verdienen.
Kompas Publishing heeft haar samenwerking met DPG Media verder uitgebreid. Meerdere domeinen, waaronder Weer.nl, Tweedehands.net, Girlscene, en Gewoonvoorhem, zijn gemigreerd naar het Publishing Partner Netwerk van DPG Media.