What's new

Top stories

Coalition for Better Ads luidt de noodbel: Nu stoppen met irritante online advertenties

Een brede coalitie van brancheverenigingen op het gebied van online adverteren heeft gisteren opgeroepen om te stoppen met irritante advertentieformaten. Autoplay video, popups en paginavullende scrollovers zorgen voor toenemend gebruik van adblockers, zo waarschuwt Coalition for Better Ads, die gisteren in zowel Brussel als Washington D.C. vrijwillige advertentiestandaarden publiceerde.


‘Privacywetgeving rond Smart TV onvoldoende’

Onderzoekers van de Universiteit van Amsterdam doen een beroep op beleidsmakers op Europees en nationaal niveau om meer te doen aan de privacybescherming van mediagebruikers. Zo worden consumenten onvoldoende geïnformeerd door fabrikanten en aanbieders en wordt hun privacy geschonden door de standaardinstellingen van Smart TV’s.


Nieuw in Topics

Banner-infomercial-jobs-optie2-V2

Merken die tijd omarmen ‘disrupten’ de markt

Tijdens SxSW sprak Design Director Christine Todorovich van Frog Design over het fenomeen tijd. Herinner je je de tijd voor de smartphone? Dat je ‘gewoon’ in de trein ging zitten zonder op je scherm te staren? Soms sprak je iemand aan die je nog niet kende. Nu doen we dat alleen nog digitaal; vet filmpje, like! Nog los van of hetgeen wat je ziet, nu eigenlijk echt of fake is.


Homerun: recruitmentsoftware levert passende kandidaten

Zoals een kind legoblokjes stapelt tot een grote toren, zo kunnen klanten van Homerun hun ‘werken bij-website’ of vacatures in elkaar zetten. Willem van Roosmalen – medeoprichter van Homerun – vertelt hoe elk blokje een optie biedt om vacatures zo persoonlijk, authentiek en uitnodigend te maken dat de juiste sollicitanten aanschuiven.


Meer Top Stories
 

Nieuwsbrief

Emerce Lidmaatschap

Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing? Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Word lid

Recente reacties

Emerce Jobs

Agenda