Nieuwe CEO bol.com neemt roer over
Margaret Versteden is vanaf vandaag de nieuwe CEO van bol.com. Ze heeft het roer overgenomen van Huub Vermeulen.
Margaret Versteden is vanaf vandaag de nieuwe CEO van bol.com. Ze heeft het roer overgenomen van Huub Vermeulen.
Bol.com laat vier titels van podcastuitgever Tonny Media een eigen product verzinnen en, als onderdeel van die campagne, gaat het ook op de markt brengen via zijn platform.
Bol.com wordt steeds meer een marktplaats waar externe verkopers en consumenten elkaar vinden. Tegen de zestig procent van de handelsomzet komt van derden. De rol van de marktmeester zelf verandert steeds meer naar facilitator.
Morgen publiceert bol.com, in de aanloop naar het sinterklaasfeest, voor de derde keer zijn papieren speelgoedboek in een miljoenenoplage.
Bol.com wil dat meer digitale bureaus zich aansluiten bij zijn partnerprogramma om de tienduizenden verkopers vooruit te helpen.
Vaak wordt bij SEO meteen aan Google gedacht. Maar in feite zijn marketplaces ook zoekmachines. Ook daarvoor moet je dus […]
Marketplaces zijn snel belangrijk geworden. Sommige merken willen daar juist níét verkopen. Maar ook dan moet je zorgen dat je daar als merk aanwezig bent.
Een vliegende start krijgt Margaret Versteden als ze op 1 november aanstaande Huub Vermeulen opvolgt als CEO van bol.com. Het is dan slechts een kwestie van weken dat Black Friday begint en geruisloos overgaat in Sinterklaas en Kerst.
De tienduizenden Nederlandse verkooppartners op bol.com kunnen met een enkele handeling een verzekering afsluiten via het handelsplatform, bijvoorbeeld voor aansprakelijkheid, inventaris en elektronica.
Marketplaces als Bol.com en Amazon bieden interessante mogelijkheden voor Marketplaces Marketing. Lees alles over advertentiemogelijkheden op marketplaces.
Na Corona: terug naar school en kantoor biedt verkooppartners bij bol.com en Amazon een uniek retailmoment. Hoe kijk je of het ook interessant is voor jou?
Het aantal zakelijke verkopers op bol.com dat ook adverteert op de handelssite is afgelopen halfjaar met tien procent gestegen. Het aantal inhouse adverteerders blijft alleen maar stijgen.
Bol.com verlaagt in een aantal productgroepen de commissie die verkooppartners betalen. Zij krijgen lagere kosten op producten in de lagere prijsregionen.
Vijf Albert Heijns krijgen pakketautomaten van PostNL geïnstalleerd voor bezorgingen van bol.com die klanten in de supermarkt willen afhalen.
Derde partijen waren eind eerste kwartaal goed voor 62 procent van de Nederlandse omzet op bol.com, een stijging van 17 procent in een jaar. De rol van bol.com zelf verandert fundamenteel.