Meer Artikelen

Juist B2B-bedrijven kunnen vooroplopen met een persoonlijk selfservice-platform

Het beeld dat B2B-bedrijven digitaal wat achterlopen mag dan soms kloppen, op zeker één punt zijn ze in staat anderen het voorbeeld te geven.

Customer Service

Kijk bij de monitoring van digitale tools naar technologie én business value

Nu bedrijven in hun kern steeds digitaler zijn, is het belangrijk de monitoring hierop aan te passen. Maar ja, hoe doe je dat eigenlijk?

Tech

Een omnichannel customer experience in B2B Commerce

Moderne technologie achter e-commerce heeft de manier waarop bedrijven en consumenten zaken doen drastisch veranderd. Met name voor B2B-bedrijven is het juist nú belangrijk om e-commerce te omarmen, net zoals hun B2C-tegenhangers eerder hebben gedaan. De belangrijkste reden hiervoor is dat zakelijke kopers hun zakelijke koopervaringen vergelijken met hun consumentenervaringen, gesterkt door digitale technologieën. Ze verwachten een consistente en persoonlijke ervaring bij elke stap van hun aankooptraject.

B2B Digital

Maak in acht stappen de businesscase voor Master Data Management (MDM)

Als je eenmaal besloten hebt om een Master Data Management (MDM) te implementeren en een MDM-project te starten, moet je voordat je begint de businesscase maken. Dit helpt je bij het overtuigen van je management en collega’s. Het maken van een businesscase is een uitdagend en leerzaam proces. Het ontwikkelen van een businesscase dwingt je om alle invalshoeken te bekijken die vroeg of laat het succespercentage van je MDM-project beïnvloeden. Deze whitepaper helpt je bij het bouwen en schrijven van de businesscase voor MDM. Je leert hoe Gartner’s framework voor het ontwikkelen van een businesscase past bij MDM en hoe je een gedetailleerde businesscase schrijft die alle relevante factoren dekt.

B2B Digital

Experience management in B2B: in drie stappen business en experience design verbinden

Een groeiend aantal B2B-bedrijven ziet gelukkig in dat ze er niet alleen zijn om hun klanten digitaal te faciliteren, maar ze ook moeten verleiden en als een serviceprovider dienen te ondersteunen.

Van project naar product

In 2019 hebben Roy Machielsen en Mark Blockhuys de leiding van Osudio op zich genomen. hun klantbenadering is proactiever en […]

Emerce 100

MDM voor de maakindustrie: De rol van data in digitale transformatie voor de post-COVID wereld

Met wereldwijde toeleveringsketens en een complex landschap van leveranciers en verkopers heeft de COVID-19 pandemie de industriële sector hard geraakt. Hun grootste uitdaging is niet het in evenwicht brengen van vraag en aanbod maar de voorbereiding op de post-COVID digitale wereld en het digitaal transformeren van hun organisatie. Als aanjager van digitale transformatie laat MDM fabrikanten tastbare bedrijfswaarde creëren met hun data. Voor fabrikanten betekent digitale transformatie het verbeteren van de supply chain, snellere time-to-market en het creëren van betere klantervaringen. De gemeenschappelijke drijfveer in de grootste digitale trends zijn data, het meest waardevolle bezit voor bedrijven van vandaag.

Coronacrisis

Hoe Master Data Management werkt: de belangrijkste uitdagingen en voordelen

Master Data Management (MDM) staat voor het herkennen van de toegevoegde waarde van data en het en het beheren van master databronnen om één enkele bron van de waarheid te creëren. Dit helpt je bij het overwinnen van je belangrijkste data uitdagingen en zorgt daarnaast voor concurrentievoordeel. MDM is het kernproces voor het identificeren, definiëren, verzamelen, beheren, categoriseren, synchroniseren, samenvoegen, repareren en verrijken van master data volgens de bedrijfsrichtlijnen. Hoe je MDM inzet is afhankelijk van je specifieke doelstellingen en behoeften. Deze whitepaper beschrijft de belangrijkste uitdagingen en voordelen van MDM.

B2B Digital

Wat is Master Data Management (MDM) en hoe benut je het potentieel?

In de wereldwijde economie van de 21e eeuw maken gegevens het verschil bij het creëren van geweldige ervaringen of slecht uitgevoerde bedrijfsprocessen. De noodzaak om één bron van waarheid te creëren, te beheren en te leveren, is de drijvende kracht achter digitale transformatie voor veel organisaties tegenwoordig. Een duidelijke datamanagement-strategie is het fundament van een optimale klant- en productbeleving.

B2B Digital

De praktijk van de digitale roadmap voor B2B-bedrijven

Het opzetten van een digitale roadmap en het kiezen van technologie zijn een uitdaging op zich. Waar begin je? En hoe krijg je de organisatie mee?

Strategy
Premium

Osudio lanceert nieuw label Darwin

Digital agency Osudio lanceert het nieuwe bedrijfsonderdeel Darwin, een netwerkorganisatie met specialisten die zich met name richten op businessvraagstukken van CEO’s en investeerders en minder de technische kant.

Digital Agencies
Premium

Digitaal bureau Osudio versterkt organisatie

Mark Blockhuys en Roy Machielsen nemen de dagelijkse leiding over full service internetbureau Osudio Benelux en Denemarken op zich.

Digital Agencies

Intensief samenwerken aan digitaal succes

In intensieve samenwerking weet Osudio de digitale dienstverlening van klanten te verbeteren. Met aantoonbaar succes. Als fullservicespecialist in e-business is Osudio zowel sterk in design als in consultancy en implementatie en weet het die specialisaties perfect te integreren.

Emerce 100

Fusie e-commercespecialisten Strawberries en Softlution

Strawberries en Softlution fuseren en vormen samen het nieuwe bedrijf Osudio. Hierdoor ontstaat een Europees werkende e-commercespecialist die het bedrijfsleven voorziet van IT tot mobiel user interface design.

E-commerce