More stories

Zo benut je de kansen van de coronapiek binnen e-commerce

De Nederlandse economie scoorde in het eerste kwartaal van dit jaar beter dan het eurogemiddelde van -3,8 procent.

E-commerce platforms

De rollen zijn omgedraaid: zo beantwoord je de vragen van sollicitanten

In een arbeidsmarkt waar professionals de banen voor het uitkiezen hebben, is de macht in het sollicitatieproces verschoven naar de sollicitant.

Recruitment

De ideale technologie-architectuur voor een centraal klantbeeld

Technologische oplossingsrichtingen dagen bij aan het inrichten van een centraal klantbeeld.

Customer Service

Communiceer om te innoveren en evolueren: hoe culturele verandering organisaties transformeert

De uitgaven voor digitale transformatie zullen de komende jaren 53 procent van de IT-budgetten uitmaken, zo staat in recent onderzoek van IDC.

Marketing

De evolutie van het wervingsproces in tijden van corona 

De coronacrisis heeft niet alleen grote gevolgen voor de beroepsbevolking, maar ook voor het wervingsproces.

Recruitment

Focus op een effectief KPI-framework, waarbij de klant centraal staat

De tijden van gedachteloos de backlog van de HiPPO wegwerken zijn voorbij. Alles draait om meetbaarheid en data verzamelen.

Customer Experience

Onderzoek: 65% van consumenten gaat vakantiegeld dit jaar anders besteden

Het CBS rapporteerde eind april de grootste daling in consumentenvertrouwen ooit. De boosdoener? Covid-19.

Coronacrisis

Waarom verrijking van productdata essentieel is in je nieuwe Organic Google Shopping strategie

Google geeft retailers en merken een alternatief op Amazon om producten gratis te verkopen in organische Google shopping resultaten.

E-commerce platforms

Consumentenvertrouwen ten tijde van ‘het nieuwe normaal’

Een belangrijke graadmeter of consumenten nog wel bereid zijn aankopen te doen, is consumentenvertrouwen in bedrijven.

Coronacrisis

Maximaliseer je zichtbaarheid met Google Shopping én Google Zoekresultaten Advertenties

Misschien vraag je je af ​​wat het beste is, Google Shopping of Google Zoekresultaten Advertenties. Het korte antwoord is, geen van beiden.

Online marketing

Kirsten Jassies (social media expert): ‘Op social media is de regel te letten op interacties’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met social media expert Kirsten Jassies over trends in social media als Instagram en Facebook.

Online marketing

Hoe je met native discovery je conversieratio een boost geeft – drie succesvolle campagnes

Van meer app downloads, enthousiaste nieuwsbrieflezers tot aan groeiende verkoopcijfers; native discovery werkt.

Native advertising

Hoe Master Data Management werkt: de belangrijkste uitdagingen en voordelen

Master Data Management (MDM) staat voor het herkennen van de toegevoegde waarde van data en het en het beheren van master databronnen om één enkele bron van de waarheid te creëren. Dit helpt je bij het overwinnen van je belangrijkste data uitdagingen en zorgt daarnaast voor concurrentievoordeel. MDM is het kernproces voor het identificeren, definiëren, verzamelen, beheren, categoriseren, synchroniseren, samenvoegen, repareren en verrijken van master data volgens de bedrijfsrichtlijnen. Hoe je MDM inzet is afhankelijk van je specifieke doelstellingen en behoeften. Deze whitepaper beschrijft de belangrijkste uitdagingen en voordelen van MDM.

B2B Digital

Duurzaamheid op de huizenmarkt: Wonen-as-a-Service

De huizenmarkt in Nederland zit al jaren min of meer op slot. Dat gold eerst vooral voor de grote steden en de Randstad, maar het effect is ook steeds meer voelbaar in andere delen van het land. Het noopt tot nieuwe, duurzame oplossingen.

Sustainability

Wat is Master Data Management (MDM) en hoe benut je het potentieel?

In de wereldwijde economie van de 21e eeuw maken gegevens het verschil bij het creëren van geweldige ervaringen of slecht uitgevoerde bedrijfsprocessen. De noodzaak om één bron van waarheid te creëren, te beheren en te leveren, is de drijvende kracht achter digitale transformatie voor veel organisaties tegenwoordig. Een duidelijke datamanagement-strategie is het fundament van een optimale klant- en productbeleving.

B2B Digital