Is je e-commerce bedrijf verkoopklaar?
Veel verkopers bieden hun onderneming niet op het optimale verkoopmoment aan. Zolang de zaak goed draait, wordt er niet aan verkoop gedacht.
Veel verkopers bieden hun onderneming niet op het optimale verkoopmoment aan. Zolang de zaak goed draait, wordt er niet aan verkoop gedacht.
Het boek De Online Marketing Tornado is ‘een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt’. Mede ingegeven door de coronacrisis willen Tonny Loorbach en co-auteur Martijn van Tongeren het boek niet op de ouderwetse manier verkopen, maar gratis weggeven. Tonny: ‘Door de coronacrisis loopt het de afgelopen weken storm. De kern van ons bedrijf is het aanbieden van online marketingcursussen, dat doen we al jaren. Veel mensen willen juist nu online ondernemen. Er is dus ineens veel meer vraag naar onze software en we hebben ook een boek gelanceerd: De Online Marketing Tornado hebben we in zes weken tijd geschreven.’
Wat is Augmented Reality eigenlijk? Van visueel niet al te aantrekkelijke markers in drukwerk. Snorren, hoedjes en make-up in je Instagram of Snapchat, naar een functionele en structurele verrijking van het leven.
Waar in de eerste paar weken van de corona pandemie vrijwel alle marketing werd stopgezet, zie je nu dat er weer mondjesmaat geïnvesteerd wordt. Een goede ontwikkeling.
Bij de ontwikkeling van websites maken webdevelopers steeds vaker gebruik van JavaScript. Maar wat kun je er eigenlijk allemaal mee?
De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.
Ben je op zoek naar media aandacht, naar free publicity? Dat begint met een goed persbericht schrijven. Je bedenkt interessante content en maakt daar een persbericht van dat je deelt met redacties. Maar hoe schrijf je een goed persbericht? Dit artikel legt het je uit.
Afstand houden en fysiek contact vermijden behoren nu tot ‘het nieuwe normaal’. Maar wat als je als bedrijf wettelijk verplicht bent om klanten te zien?
Het is een eeuwenoude discussie in het search landschap, koop je wel of niet in op je eigen merknaam als je organisch goed zichtbaar bent?
Hoe gaan mediabedrijven om met de coronacrisis?
Zijn marketeers veel te veel op zoek naar een happy ending? Elke keer weer die stip op de horizon om naartoe te werken?
Dé succesformule voor het ontwikkelen van een moderne marketingstrategie is een aardige belofte. De onderliggende formule? Het door Elevate Digital uitgedachte Customer Infinity-model. Dit model is ontwikkeld voor en door klanten van het gelijknamige bureau. De werkwijze die daaraan heeft bijgedragen, is uitgewerkt in dit whitepaper.
Sinds de pandemie zijn de online uitgaven van Nederlandse consumenten (exclusief voedsel) met 56% toegenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Bijna alles is tegenwoordig online te bestellen en de verwachtingen van consumenten omtrent de levering liggen steeds hoger.
Hoe mooi zou het zijn. Je geeft alleen marketinggeld uit aan de producten en diensten die je graag verkocht wilt hebben.