Javascript en SEO? Kan een zoekmachine wel bij mijn content?
Bij de ontwikkeling van websites maken webdevelopers steeds vaker gebruik van JavaScript. Maar wat kun je er eigenlijk allemaal mee?
Bij de ontwikkeling van websites maken webdevelopers steeds vaker gebruik van JavaScript. Maar wat kun je er eigenlijk allemaal mee?
De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.
Ben je op zoek naar media aandacht, naar free publicity? Dat begint met een goed persbericht schrijven. Je bedenkt interessante content en maakt daar een persbericht van dat je deelt met redacties. Maar hoe schrijf je een goed persbericht? Dit artikel legt het je uit.
Afstand houden en fysiek contact vermijden behoren nu tot ‘het nieuwe normaal’. Maar wat als je als bedrijf wettelijk verplicht bent om klanten te zien?
Het is een eeuwenoude discussie in het search landschap, koop je wel of niet in op je eigen merknaam als je organisch goed zichtbaar bent?
Hoe gaan mediabedrijven om met de coronacrisis?
Zijn marketeers veel te veel op zoek naar een happy ending? Elke keer weer die stip op de horizon om naartoe te werken?
Dé succesformule voor het ontwikkelen van een moderne marketingstrategie is een aardige belofte. De onderliggende formule? Het door Elevate Digital uitgedachte Customer Infinity-model. Dit model is ontwikkeld voor en door klanten van het gelijknamige bureau. De werkwijze die daaraan heeft bijgedragen, is uitgewerkt in dit whitepaper.
Sinds de pandemie zijn de online uitgaven van Nederlandse consumenten (exclusief voedsel) met 56% toegenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Bijna alles is tegenwoordig online te bestellen en de verwachtingen van consumenten omtrent de levering liggen steeds hoger.
Hoe mooi zou het zijn. Je geeft alleen marketinggeld uit aan de producten en diensten die je graag verkocht wilt hebben.
Alles is ogenschijnlijk meetbaar geworden en sturen op KPI’s als CTR, conversieratio, VTR, likes en engagement is wat marketeers doen.
Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Aleksa Vukutic van The Startup Company over het bouwen van start-ups.
Sinds de uitbraak van COVID-19 is er één van de belangrijkste vraagstukken voor marketing specialisten: “Hoe moeten we als merk reageren op de crisis?”
Bij data-driven marketingactiviteiten wordt vaak de term ‘garbage in, garbage out’ gebruikt. Hiermee bedoelen we dat als je campagnes, rapportages, analyses of andere activiteiten baseert op data van lage kwaliteit, de resultaten daarvan zeer waarschijnlijk ook van lage kwaliteit zijn. Maar, wie is nu eigenlijk verantwoordelijk voor de datakwaliteit?